Er was 2 weken lang toch een andere interviewer?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit weekend wel ja, de afgelopen weken was hij bijna elkaar degene die zelf de complimenten gaf i.p.v. een kritische vraag te stellen
Ja, Bert was er niet bij.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was 2 weken lang toch een andere interviewer?
Commentatoren missen het weer eens. Teveel bezig met hun voorbereide feitjes oplezen.quote:
Here's a sentimental journey:quote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef Catlover73 het volgende:
Verdiend gewonnen!
Begin wel vibes te krijgen naar de goede oude tijd waar Ned, Rus, Nor en Zwe het allemaal voor het zeggen hadden. Om over de Aziaten maar niet te spreken.
Heel persoonlijk geeft het me herinneringen aan de tijd dat mijn moeder nog leefde en we altijd samen keken. De agenda bleef leeg op schaatsdagen!
Zij heeft sinds jaren '70 alles genoteerd, tot aan de rondetijden toe! Ze was een absolute fan, die ik nu best mis.
Het leuke is wel dat ik na haar dood het hele archief heb mogen hebben.
Een heel kostbaar bezit voor me 💙
Bijna 5 punten voorsprong.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Here's a sentimental journey:
(Het beste toernooi ooit wat mij betreft... dat is te zeggen: als ik van een individuele prestatie spreek. Helaas staan het volkslied en de ereronde er niet op.)
Bedoelde ook niet letterlijk de afgelopen weken, maar de eerdere races dit seizoen. Daar was Bert inderdaad niet altijd bij, maar de wedstrijden die ook live op tv waren, was hij er wel altijd.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was 2 weken lang toch een andere interviewer?
Het haalt alle spanning eruit op de finishquote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Zorro het volgende:
Ik walg van die verschillen rechtsonder in beeld steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |