Bert is 2 weken op trainingskamp buiten de bubbel geweest, dat betaald zich uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
dit interview viel mee omdat ze zelf meteen erin ging met krachttermen. Bij de andere interviews van de afgelopen dagen deed die het wel ontzettend erg
Voortaan maar wat langer bij E-e-e-e-rben en Rintje blijvenquote:
Helaas heb ik alle aantekeningen van mezelf lang geleden weggegooid. Ik schrijf trouwens al decennia niet meer mee. Voordeel: ik kan nu wat meer van het schaatsen zelf genieten... dat is te zeggen: zolang ik me hier op Fok een beetje koest houd.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef Catlover73 het volgende:
Verdiend gewonnen!
Begin wel vibes te krijgen naar de goede oude tijd waar Ned, Rus, Nor en Zwe het allemaal voor het zeggen hadden. Om over de Aziaten maar niet te spreken.
Heel persoonlijk geeft het me herinneringen aan de tijd dat mijn moeder nog leefde en we altijd samen keken. De agenda bleef leeg op schaatsdagen!
Zij heeft sinds jaren '70 alles genoteerd, tot aan de rondetijden toe! Ze was een absolute fan, die ik nu best mis.
Het leuke is wel dat ik na haar dood het hele archief heb mogen hebben.
Een heel kostbaar bezit voor me 💙
Dit weekend wel ja, de afgelopen weken was hij bijna elkaar degene die zelf de complimenten gaf i.p.v. een kritische vraag te stellenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
dit interview viel mee omdat ze zelf meteen erin ging met krachttermen. Bij de andere interviews van de afgelopen dagen deed die het wel ontzettend erg
Hij is dik 90 kilo. Of dik, 90 kilo. Hoe je het wil horen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Allan al hersteld zijn van de achtervolging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |