SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja precies, zelfde als een utedass... maar dan ga je idd terug naar het jaar kruikquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon pleepapier ja, bij voorkeur 3-laags.
Maar OK, op een ‘utedo’ (letterlijk buitenplee, vrij normaal bij spartaanse hutten) zijn ook kranten niet abnormaal. Slangen, zonder water (in geval van hutplee), nou, nee.
het overkomt de bestequote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef Fogel het volgende:
Beetje door een slot heenposten, amateur :’)
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. naja was te verwachten. statement is iig gemaakt.
hoop dat Melania eens op die paddenstoel kruipt en hem een hartaanval rijdt.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeuren
voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
VALENTINE'S DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piestquote:
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihiquote:Op zondag 14 februari 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piest
sorry Ettohoe is het kerel?
Nice.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihi
en u
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ja ik ga zo ook onder zeil.. morgen niet veel van plan. lekker rustig aan
mezelf haten omdat ik niet naar de bakker ben geweest enzo
gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief en schoonvader vieren morgen. Met 2 bezoekers
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierdquote:
Ja rare tijden wat dat betreft.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierd
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja rare tijden wat dat betreft.
Volgende week is m'n moeder jarig, week erop ik.
Ik doe zelf niks, as usual. Nog geen idee wat m'n moeder wil.
Uhu, naja. Nog even doorzetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.
Maar ja, verzet heeft bar weinig nut
yep, hoop dat het met het komen van lente en zomer weer wat beter gaat, en dat het 4-us na de zomer niet weer in alle hevigheid terugkomtquote:Op zondag 14 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uhu, naja. Nog even doorzetten.
Komt allemaal goed
onzinnige commerciele kutdagquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
VALENTINE'S DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou. Dat is ook wel een overdreven reactiequote:
Gefeliciteerd Koensquote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief en schoonvader vieren morgen. Met 2 bezoekers
Hoi ballie. Heb jij nog wat voor Valentijnsdag gehad?quote:
Neequote:Op zondag 14 februari 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
Gefeliciteerd @:koen66 met je zoon en schoonvader
En @:madam-april met haar eigen verjaardag.
[..]
Hoi ballie. Heb jij nog wat voor Valentijnsdag gehad?
Kan vandaag nog komen. Als het een groot cadeau is heeft de bezorgdienst misschien problemen met de sneeuw gehadquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste dag schaatsen, volgend weekend 15 graden
oh jaquote:Op zondag 14 februari 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan vandaag nog komen. Als het een groot cadeau is heeft de bezorgdienst misschien problemen met de sneeuw gehad
ja hopelijk doet de accu het dan nogquote:Op zondag 14 februari 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag scooteren en op terrasjes zitten dan
waar ga je schaatsen?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste dag schaatsen, volgend weekend 15 graden
De laatste koude ademtocht van koning Winterquote:Op zondag 14 februari 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Lokaal strenge vorst
Het is helder en vrij koud, met temperaturen tussen de -6 en -11 graden. Lokaal is het nog iets kouder geworden. Tijdens de ochtend is het ondanks sluierwolken nog flink zonnig, in de middag neemt langzaam de bewolking verder toe. De zuidoostenwind wordt matig tot vrij krachtig en de temperatuur stijgt naar 0 graden in het noorden en zo'n 5 graden in het zuiden. Komende avond raakt het volledig bewolkt en tijdens de nanacht volgt neerslag. In het westen is dit vooral regen, landinwaarts neemt de kans op ijzel toe.
hopen dat het daar bij blijft dit jaar :pquote:Op zondag 14 februari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste koude ademtocht van koning Winter
Vandaag Karpendonkse Plas in Eindhoven. Dat ligt aan de rand van de stad, anders kant van waar ik woon wel.quote:
Echt hè.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopen dat het daar bij blijft dit jaar :p
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou. Dat is ook wel een overdreven reactie
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.
Die is me te warm.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou d0dur, wat dacht je van op naar de zomer
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is me te warm.
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...quote:Op zondag 14 februari 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.
Het raakt je wel hard zo te merken.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...
wat jij wilt joh
ik denk dat het een garpje isquote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...
wat jij wilt joh
tyf op met die mongool.quote:
Ik kijk altijd even of die weer een ban heeft.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tyf op met die mongool.
en goedemorgen
op een maand van 28 dagen is dat 1 dag te weinigquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kijk altijd even of die weer een ban heeft.
En dat is ongeveer 27 dagen van de maand.
Fijne Valentijnsdag!quote:Op zondag 14 februari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een maand van 28 dagen is dat 1 dag te weinig
Hoezo nou weer oh ohquote:
Ja omdat jij weer niet hebt uitgeslapen terwijl je dat wel had beloofd ...quote:
Ik heb mijn best gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij weer niet hebt uitgeslapen terwijl je dat wel had beloofd ...
Nu moet je er weer een week op wachtenquote:
jaquote:Op zondag 14 februari 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet je er weer een week op wachten
Volgende keer wat beter je best doen dan hequote:Op zondag 14 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
maar heb ik weer wat om naar uit te kijken :p
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
nou, nog 1 koffietje en dan naar buiten
Ja en hoe kijken ze wat de rechterkant is, is dat als je ervoor staat of als je er in ligt, maakt nogal een verschilquote:Op zondag 14 februari 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen skatjes en kutvolk allen![]()
Alweer 3:49 langer zonlicht dan gisteren
Vanmidag gaat het dooien en dan komt de lente er snel aan
![]()
Getrouwde mannen, onafhankelijk van ras, geloof of leeftijd, slapen meestal aan de rechterkant van het bed. Gescheiden mannen wisselen vaak naar links.
Geloof er niks van, ik slaap gewoon rechts. Maar ja ik ben dus niet gescheiden
ja er staat "vanuit het hoofdeind gerekend" maar dat kan natuurlijk nog steeds allebei zijn. Misschien lig ik toch wel gewoon links. Kutmoffenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en hoe kijken ze wat de rechterkant is, is dat als je ervoor staat of als je er in ligt, maakt nogal een verschil
Een normaal paard heeft al een piekvermogen van iets van 15 pk.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
Klinkt als een fabeltje.
Een zwanger paard bevat 2 paardenkrachten
Dan zullen ze wel liggend bedoelen, en dan lig ik gewoon rechts.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er staat "vanuit het hoofdeind gerekend" maar dat kan natuurlijk nog steeds allebei zijn. Misschien lig ik toch wel gewoon links. Kutmoffen![]()
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaaptquote:Op zondag 14 februari 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen skatjes en kutvolk allen![]()
Alweer 3:49 langer zonlicht dan gisteren
Vanmidag gaat het dooien en dan komt de lente er snel aan
![]()
Getrouwde mannen, onafhankelijk van ras, geloof of leeftijd, slapen meestal aan de rechterkant van het bed. Gescheiden mannen wisselen vaak naar links.
Geloof er niks van, ik slaap gewoon rechts. Maar ja ik ben dus niet gescheiden
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een normaal paard heeft al een piekvermogen van iets van 15 pk.
ponykrachtenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeft
Dat doe ik ook ja. Waarom zou je helemaal om het bed heen lopen voordat je erin stapt hmm.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaapt
Terecht. Je moet zo snel mogelijk jezelf in veiligheid kunnen brengen bij brand.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaapt
pisflikkerkrachtquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeft
Ik doe dat wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Waarom zou je helemaal om het bed heen lopen voordat je erin stapt hmm.
Die heeft daar niks mee te makenquote:
terecht hij moet tenslotte ontbijt en koffie halen smorgensquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en tot zover reikt het feminismequote:Op zondag 14 februari 2021 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
terecht hij moet tenslotte ontbijt en koffie halen smorgens
Staat zijn bed in z'n keukenquote:
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft de meest logische keuken in de hele wereld
Iedereen kan hier altijd overal over oordelen. Onthou dat nou.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezien
foto's waren wel tekenendquote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |