Van 80k kan je geen huis kopen vriendquote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
in maart 2020 was mijn portfolio nog maar 3k waard
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
zou nu gwn een huisje kunnen kopen met lage maandlasten mja zo boring
ik ga volgende week 40k stoppen in een nieuwe tokensale van een blockchaingame
boom or bust
no risk no glory
dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 14 februari 2021 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
Van 80k kan je geen huis kopen vriend
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
komt nogquote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.
Maar je bent nog steeds geen cryptomiljoenair
Hey brür, mag ik 25k van je lenen? Je krijgt terug ik zweer.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
Ah, de reguliere bradpester is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
Gefixt.
Maar met jouw verstand van geldzaken gaat dat niet nee, dan zit je vaker in de schulden dan niet.
En nu stil graag zoals je zelf zei.
Ga je nog mensen op hun bek slaan morgenochtend?quote:
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ah, de reguliere bradpester is er ook.
Dan heb ik liever Braddie zelf nog
Ach, dan heeft hij toch binnen 2 dagen een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
De tyfus he, dat je dat komt vragen...quote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
Tijd voor een banquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Oei, en hij is al in de risicogroepquote:Op zondag 14 februari 2021 22:42 schreef okselzweet het volgende:
Braddalicious heeft de laatste tijd wel een hardnekkig kuchje.
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Geen probleem vriend.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijk
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadelquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |