Van 80k kan je geen huis kopen vriendquote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
in maart 2020 was mijn portfolio nog maar 3k waard
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
zou nu gwn een huisje kunnen kopen met lage maandlasten mja zo boring
ik ga volgende week 40k stoppen in een nieuwe tokensale van een blockchaingame
boom or bust
no risk no glory
dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 14 februari 2021 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
Van 80k kan je geen huis kopen vriend
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
komt nogquote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Bitcoin is meer waard dan ooit,maar je hebt 80k.
Maar je bent nog steeds geen cryptomiljoenair
Hey brür, mag ik 25k van je lenen? Je krijgt terug ik zweer.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
Ah, de reguliere bradpester is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
Gefixt.
Maar met jouw verstand van geldzaken gaat dat niet nee, dan zit je vaker in de schulden dan niet.
En nu stil graag zoals je zelf zei.
Ga je nog mensen op hun bek slaan morgenochtend?quote:
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ah, de reguliere bradpester is er ook.
Dan heb ik liever Braddie zelf nog
Ach, dan heeft hij toch binnen 2 dagen een nieuwequote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
De tyfus he, dat je dat komt vragen...quote:Op zondag 14 februari 2021 22:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen vragen of Braddie zijn account niet weg zou gooien zoals gezegd.
Tijd voor een banquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Oei, en hij is al in de risicogroepquote:Op zondag 14 februari 2021 22:42 schreef okselzweet het volgende:
Braddalicious heeft de laatste tijd wel een hardnekkig kuchje.
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven bij elk moment dat je kan op straat gooit moet je zelf weten, maar geen privegegevens van een ander delen aub.
Geen probleem vriend.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zag je posten en kreeg het plots warm van binnen #nohommo natuurlijk
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadelquote:Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt niks te zeggen hier man ga fietsen zonder zadel
Leuk weer, over burgers beginnen omdat Braddie graag eet.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.
Is dat die paupergame die je al meermaals heb lopen showen? De game die eruit ziet alsof het door een stel gehandicapten in een speciaal gemeenteprojectje is gemaakt voor hun dagbesteding?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iets met een griepje man
nu iets van 80k
diamond hands bby
[ afbeelding ]
boom or bust
no risk no glory
Daarin kunnen Braddie en ik elkaar de hand schudden.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk weer, over burgers beginnen omdat Braddie graag eet.
Hoe ervaar jij de lockdown met minimaal contact?quote:
Prima, mijn contacten zijn niet heel anders dan voorheen. Jij?quote:Op zondag 14 februari 2021 23:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij de lockdown met minimaal contact?
Dat is prettig om te horen.quote:Op zondag 14 februari 2021 23:04 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Prima, mijn contacten zijn niet heel anders dan voorheen. Jij?
Maar als je niet gaat gastmodden kun je nergens modden.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik zei het niet als mod maar als bezorgde burger.
Was 11 dagen. Nee, celmaat was een limburger en een verslaafde. Vrij rustige gast. Totaal al 15 jaar van zijn leven in de bak gezeten ivm ramkraken. Sneue types hoor, mensen die in de lik zitten. Kun je maar beter buiten blijven. Het was een leerzame les voor me. Ik zat in Pijnacker.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het was vooral zweten als je met Bubba de cel moest delen, zeker.
Neeeeeheee beter he?!quote:
030 is volgens mij wel Utrecht hoor. Zal ik het anders even opzoeken? Hoeft niet. Ik weet het vrij zeker. Leuke herinneringen aan. Hardebollenstraat en het is niet wat je denkt.quote:
Pfff dikke dat is al 20 jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
030 is volgens mij wel Utrecht hoor. Zal ik het anders even opzoeken? Hoeft niet. Ik weet het vrij zeker. Leuke herinneringen aan. Hardebollenstraat en het is niet wat je denkt.
Noem je mij nou dikke?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Pfff dikke dat is al 20 jaar geleden ofzo.
Ja jij bent Braddie toch?quote:
Hoi Niels, ik ben @Modusquote:Op maandag 15 februari 2021 00:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, nee. Ik heet Niels. Ik lijk in de verste verte niet op Bradley.
Geloof ik niks van. Anders had je wel geweten wie ik ben. Wist je dat identiteitsfraude strafbaar is in Nederland?quote:
Nee. Heb je hier een bron voor? Eventueel wat jurisprudentie?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Anders had je wel geweten wie ik ben. Wist je dat identiteitsfraude strafbaar is in Nederland?
Je hebt deadprez toch wel de groeten gedaan namens klb sc?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Was 11 dagen. Nee, celmaat was een limburger en een verslaafde. Vrij rustige gast. Totaal al 15 jaar van zijn leven in de bak gezeten ivm ramkraken. Sneue types hoor, mensen die in de lik zitten. Kun je maar beter buiten blijven. Het was een leerzame les voor me. Ik zat in Pijnacker.
Wat heeft hij geflikt?quote:Op maandag 15 februari 2021 06:23 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je hebt deadprez toch wel de groeten gedaan namens klb sc?
pepkoppen niet te stoppenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
Deadprez wat een tyfuslijer was dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |