RTquote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wie je bent ipv beetje interessant lopen doen.
Heb je ook een keer iets leuks te melden?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
Je zou dit account toch in de prullenbak flikkeren?
Valentijn is een kut feest om je geld te laten spenderen maar ik kan je wel de film captain fantastic aanraden.quote:
Bedankt!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:56 schreef isax het volgende:
[..]
Valentijn is een kut feest om je geld te laten spenderen maar ik kan je wel de film captain fantastic aanraden.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt!
Kijk hier krijg ik nou een fijn gevoel van.
Wat is jouw avatar? Is dat een piemel met een sok eroverheen?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt!
Kijk hier krijg ik nou een fijn gevoel van.
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat is jouw avatar? Is dat een piemel met een sok eroverheen?
Jij bent grappigquote:Op zondag 14 februari 2021 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
Je zou dit account toch in de prullenbak flikkeren?
je moederquote:Op zondag 14 februari 2021 19:24 schreef doggy112 het volgende:
Wie heeft er wat gekregen voor valentijn?
Nopequote:Op zondag 14 februari 2021 19:24 schreef doggy112 het volgende:
Wie heeft er wat gekregen voor valentijn?
geen interessequote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hey Dima heb je treinmeisje al geneukt?
Af en toe wel lekker hoor. Vooral buitenlanders. Hoop gezeur, maar op het moment is het heerlijk.quote:
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfquote:Op zondag 14 februari 2021 18:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ook een keer iets leuks te melden?
Je bent natuurlijk ook een makkelijk doelwit en daarnaast druk je blijkbaar op een zwerende plek als het gaat om betrouwbaarheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfGeld niet alleen voor Isax hoor, maar voor een aantal anderen net zo hard.
Toch blijf je telkens weer terugkomen en je overal mee bemoeien zodra jouw naam of een verwijzing naar jou wordt genoemd.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Het is Braddie is kut, Braddie is een mongool. Maar het draait hier allemaal niet om mij hoor? En als het dat wel doet komt dat door mijzelfGeld niet alleen voor Isax hoor, maar voor een aantal anderen net zo hard.
De aanwijzing waarom ik dat doe zit in het dikgedrukte gedeelte van jouw zin.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Toch blijf je telkens weer terugkomen en je overal mee bemoeien zodra jouw naam of een verwijzing naar jou wordt genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |