Jillert is in dit geval wel waarnemend bondscoach omdat Jantje Coopmans er niet bij kan zijn (maar normaal bepaalt hij alsnog, dat wel).quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso lachwekkend als Schouten niet haar tactiek mocht bepalen als veelwinnaar op dit onderdeel. Jillert moet altijd het laatste woord hebben
Arjan heeft Wim, de snelste man van Nederland.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jorrit heeft Heather.
Wie Arjan heeft, weet ik niet.
Ik ga het niet voor hem doen in elk geval.
En Ian White lijkt op Andy uit Little Britain.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Ian White. Echte sportliefhebbers weten.
quote:Woont samen met zijn vrouw Aly (het paar heeft drie kinderen). Is opgeleid als automonteur, maar treedt nu op als parttime-autoverkoper in het bedrijf van zijn schoonvader. Beoefende in zijn jeugd ook nog even zwemmen en judo, maar al snel ging zijn voorkeur uit naar schaatsen. Concentreert zich naarmate de jaren vorderen (de 'Stroet' doet al lang mee) met name op marathonwedstrijden en mass start-races.
Mja okee...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jillert is in dit geval wel waarnemend bondscoach omdat Jantje Coopmans er niet bij kan zijn (maar normaal bepaalt hij alsnog, dat wel).
Woont samen met zijn vrouw Aly (het paar heeft drie kinderen). Is opgeleid als automonteur, maar treedt nu op als parttime-reetafveger in het pleepapierbedrijf van zijn schoonvader. Beoefende in zijn jeugd ook nog even zwemmen en judo, maar al snel ging zijn voorkeur uit naar schaatsen. Concentreert zich naarmate de jaren vorderen (de 'Stroet' doet al lang mee) met name op marathonwedstrijden, mass start-races en reten afvegen.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Woont samen met zijn vrouw Aly (het paar heeft drie kinderen). Is opgeleid als automonteur, maar treedt nu op als parttime-reetafveger in het pleepapierbedrijf van zijn schoonvader. Beoefende in zijn jeugd ook nog even zwemmen en judo, maar al snel ging zijn voorkeur uit naar schaatsen. Concentreert zich naarmate de jaren vorderen (de 'Stroet' doet al lang mee) met name op marathonwedstrijden, mass start-races en reten afvegen.
Schouten heeft een lichte touché met La Lollo en dat haalt de vaart eruit. En de voorste twee liggen al lekker op snelheid. Dat is het verschil tussen winst en brons.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja okee...
Schouten gaat graag als eerste laatste bocht in en aan kracht van Groenewoud te zien had ze prima 500 meter kunnen doortrekken. Wat dat betreft stond er niets in de weg.
De NvdP show!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Felagund het volgende:
Morgen de mooiste dag van het toernooi.
Jannes van der Wal vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij hij zich verslaapt uiteraard
Malfatti vs VDP en Roest vs Rumyantsev is wel saai ja. Roest vs VDP was wel episch geweest.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:05 schreef VoMy het volgende:
De 10km-loting geeft maar weer aan dat de mensen bij de ISU zo ver mogelijk van de sport gehouden moeten worden. Hoe krijg je de criteria zo opgesteld dat dit mogelijk is? Echt, het is om gek van te worden hoeveel onvermogen er binnen een sportbond verzameld kan zijn.
Hoe worden die lotingen gemaakt dan? Ik zou toch zeggen ingedeeld op tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een hopeloze loting op de 10.000 meter inderdaad. Doodzonde.
Mongoloiditeit van de ISU-functionarissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe worden die lotingen gemaakt dan? Ik zou toch zeggen ingedeeld op tijd.
Ik dacht op basis van de World Cup-stand, maar dat is dit in geval ook niet echt logisch. Wellicht zelfs naar 10.000 meters van vorig jaar gekeken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe worden die lotingen gemaakt dan? Ik zou toch zeggen ingedeeld op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |