Nee joh. Iedereen zit erin om geld te verdienen. Degene die zeggen dat het om de technologie gaat liegenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je er eigenlijk ook alleen in moet springen als je de materie erachter ook interessant vindt en er toekomst in ziet. Als je het alleen ziet om geld te verdienen denk ik dat het mis gaat
Ik wilde net dit quotenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Ben je nieuwe seizoen van MM al aan het kijken Solo?Wel weer goed hoor. Dacht dat hij beetje zou tegenvallen
Ja ziek weer he. Die zus van muis is echt strijder wollahquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan door tatta met een gun achterna gezeten worden
Dat zijn wel beste scenes ja. Die in het eerste seizoen toen ook met die dubbele liquidatiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wilde net dit quoten
[..]
Ja ziek weer he. Die zus van muis is echt strijder wollah
Van muis en die andere?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn wel beste scenes ja. Die in het eerste seizoen toen ook met die dubbele liquidatie
Die jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:42 schreef Solotovski het volgende:
Of bedoel je die van muis die die 2 gepopt had?
Is losjes gebasseerd op die staatsliedenbuurt schietpartij, dacht ik?quote:
Klopt. Hebben ze goed gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is losjes gebasseerd op die staatsliedenbuurt schietpartij, dacht ik?
Zulk drugsgeweld hebben we op de Veluwe gelukkig nietquote:
Met hooivorken achter elkaar aanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zulk drugsgeweld hebben we op de Veluwe gelukkig niet
Gaat goed met PSV he trolololquote:
Wil je je grote smerige rotbek dichthouden, zwartjoekelquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil je je grote smerige rotbek dichthouden, zwartjoekel
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh. Iedereen zit erin om geld te verdienen. Degene die zeggen dat het om de technologie gaat liegen
@:atypisch
WERELDPLOEGquote:
Ja ado is natuurlijk geen kattenpisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |