EU wel, UK finalisten.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef franklop het volgende:
En enkel winnaars van elke dag zijn zeker toch?
Ik heb Jimmy nog nooit bij RTL7 gezien eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen de RTL7-analist met een gemiddelde van 82.5 (lol)
Wereldgozer is abuis.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy nog nooit bij RTL7 gezien eigenlijk.
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
In addition to the eight automatic Tour Card winners, the top 13 and eight players on the UK and European Orders of Merit respectively will win two-year Tour Cards.
UK: Top 13
EU: Top 8
Jups, alleen dagwinnaarsquote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?
Daar lijkt het inderdaad op. Was laatst Edgar TV aan het kijken die beweerde dat de finalisten in de UK een tourkaart kregen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?
Ik kan toch aanzienlijk leukere dingen bedenken zelfs na een jaar thuis zittenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Af en toe als hij voorbij komt bij suggesties. Tja, met corona hebben wij allemaal tijd over.
Voorgevel van zijn vrouw was ook ingestort bijna tot op de knieën. Inmiddels weet Barney dat je een voorgevel kan vervangen dus geen paniek.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Barney al verwerkt heeft dat zijn huis is ingestort.
Valsspeler.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:47 schreef franklop het volgende:
Moreno Blom ook boven 100 gemiddeld.
Ik ken hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |