SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februariOp vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
Wel pech voor Tricole. Hoop dat die het wel haalt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tricole tegen Campbell voor zn laatste kans. Valt me tegen.
En ook de gemankeerde broer van de Bronzed Adonis kan t nog halen, nu tegen een Armenier.
Met kampbel staat te schroeien, ik vrees ervoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel pech voor Tricole. Hoop dat die het wel haalt.
Ik zie dat er een paar extreme mazzel hebben
En we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog 4 potten voor Erik Meulenmeersters. We hebben er miet om gevraagd.
Gaat wel lukken lijkt mij hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met Campbell komt het wel goed, met Tricole niet. Alhoewel ik zie dat zn totaal nu naar 1 punt is verschoven.
de_boswachter vindt dit leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
We nemen ook bijna afscheid van het laatste vrouwmens.
Is al zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat wel lukken lijkt mij hoor.
en in december staat die klojo weer aan de oche dankzij Berrie klootzak.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
We nemen weer afscheid van Portelo.
Op dag 1 meteen verloren van Luc Peters.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Gates (wie) naar laatste 8....
Deed eerste dag niet mee zover ik kan zien en gisteren verloor ie kansloos in 1e ronde.
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1bquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand dat live puntenlijstje nog ergens voor me? Ben benieuwd naar streekgenoot Kay Smeets.
Gegoogled en nu weet ik het pasquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-1b
Smeets is veilig.
Het is ook voornamelijk een Softtip God. Met een fluwelen worp.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gegoogled en nu weet ik het pasEr zijn niet zoveel donkere spelers op de tour hé
Heb t gevoel dat we al heel lang in q school zitten. Wat eigenlijk ook is als je kijkt naar de normale duur van 4 dagenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Vos op weg naar de laatste 8, voor wat het waard is.
Man wat heb ik zin in morgen tm woensdag.
1 winstpartij ook maar. Er zijn er nog een paar van helaas, alleen ietsjes minder extreem.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Boyer glibbert erdoor heen met als hoogste gemiddelde 68.
Van mij hadden deze voorrondes wel íets strenger gemogen. Er zit nog een hoop troep in zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1 winstpartij ook maar. Er zijn er nog een paar van helaas, alleen ietsjes minder extreem.
Lekker mazzel ook tegen iemand bij de laatste 32 die met 51 en 59 gemiddeld 2 potjes wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Walgelijke act Prakje Jiwa ook weer door
De nutteloze Ryan Harrington zien we deze week gewoon weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Baggish smijt de nutteloze Ryan Harrington eruit. Erg fijn.
Die is reeds zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als Baker wint valt volgens mij downhoofdje Justin buiten de boot.
Hood staat 39ste.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plek 40 ook? Ah oké, die is bij mij niet groenig.
Ja maar plek 40 geeft ook nog recht op plek in volgende ronde. Dan jumpt Baker eroverheen en wordt ook groen. Enige die onzeker is is Fisher op 40. Die is nu voorlopig lichtgroen maar als Baker wint, valt ie erbuiten. Wint Baker niet dan gaat Fischer doorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als Baker wint daalt hij toch naar de 40e plek.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar plek 40 geeft ook nog recht op plek in volgende ronde. Dan jumpt Baker eroverheen en wordt ook groen. Enige die onzeker is is Fisher op 40. Die is nu voorlopig lichtgroen maar als Baker wint, valt ie erbuiten. Wint Baker niet dan gaat Fischer door
Ik kijk ook voetbal en ben me aan het bedenken wat voor belastend materiaal Dion over Greet heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef Mani89 het volgende:
LENNY GATES @:El-Stinho kom eens van het ijs
Heb het einde gemist, finale gehaald dus?quote:
Ik tel 44 nederlanders! Net iets meer dan 1:3 dus.quote:
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21s1be3quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb het einde gemist, finale gehaald dus?
Kan op dartsconnect weer eens niet makkelijk terug zoeken... bij event 3 hebben ze alles verwijderd. Kut site.
het enige wat ik hier mobiel zie isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21s1be3
Oh raar, ik zie op laptop wel alles. Maar Smetes hep alles gewonnen vandaag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het enige wat ik hier mobiel zie is
Live Darts!(Select Match to Watch)
There are no live matches at this time.
Mooizo. Was vorig jaar ook al aardig op dreef op de q-skoelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh raar, ik zie op laptop wel alles. Maar Smetes hep alles gewonnen vandaag.
voor wie?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jongens, Toon doet alsnog mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de hak over de sloot.
Papezik, Zwally en Puls hebben zich afgemeld schijnt. Denk dat die eerste twee ook wel door hadden dat ze echt per toeval door waren en er echt helemaal niks te zoeken hebben.quote:
denk geen verlof van de baas.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Papezik, Zwally en Puls hebben zich afgemeld schijnt. Denk dat die eerste twee ook wel door hadden dat ze echt per toeval door waren en er echt helemaal niks te zoeken hebben.
En Gijsbert! Kurz moet eerst langs Wenig, die stond ook vrij hoog qua gemiddeldes.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Barneveld tegen Proosten, die kan meteen inschenken dus.
Op zn bord wel meteen ook Kurz
Kursk gaat kopje onder.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Kursk staat ook niet geweldig te gooien.
Ik ga gewoon de borden af dan. Geen idee wat de indeling precies is qua schema.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar staat de indeling precies? Kan het niet vinden in dartsconnect.
Erg matig dat je dit zelf moet uitzoekenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://tv.dartconnect.com/boards/pdceuqs21fs2e1
Voor de indeling, en dan bovenste 2 van board tegen elkaar en onderste 2. Daarna B1 - B2 enzovoorts. Spreekt voor zich.
Einde dienstmededeling
Nee dat is die van Raybarquote:
?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rip Dennis Olde Kalter![]()
Nu hebben we die gevaarlijke Jentschke weer.
Artur Jaa is Artur Nee geworden en ook Dennie heeft zich terug getrokken. Nu mogen er paar anderen mee doen.quote:
Ja waarom, of geen idee?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Artur Jaa is Artur Nee geworden en ook Dennie heeft zich terug getrokken. Nu mogen er paar anderen mee doen.
Geen idee.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dekker denkt dat het cool is om 75 gemiddeld te smijten
Ga lekker thuis je kop verder oppoetsen
Ja dat idee heb ik wel. Gewoon enkeltje naar huis. Wegwezenquote:
Nog wel iets te veel kneuzen, maar verder gaat het lekker.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
wat een heer-lijk slagveld is dit
Geen fan?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tokkie van Maastrigt RAUS met 6-0
Doei
Doets hep meteen verloren.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Kevin Doets is vandaag mijn topfavoriet.
EU wel, UK finalisten.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef franklop het volgende:
En enkel winnaars van elke dag zijn zeker toch?
Ik heb Jimmy nog nooit bij RTL7 gezien eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen de RTL7-analist met een gemiddelde van 82.5 (lol)
Wereldgozer is abuis.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy nog nooit bij RTL7 gezien eigenlijk.
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
In addition to the eight automatic Tour Card winners, the top 13 and eight players on the UK and European Orders of Merit respectively will win two-year Tour Cards.
UK: Top 13
EU: Top 8
Jups, alleen dagwinnaarsquote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?
Daar lijkt het inderdaad op. Was laatst Edgar TV aan het kijken die beweerde dat de finalisten in de UK een tourkaart kregen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zou ook bij de UK alleen winnaars ook doorgaan?
Ik kan toch aanzienlijk leukere dingen bedenken zelfs na een jaar thuis zittenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Af en toe als hij voorbij komt bij suggesties. Tja, met corona hebben wij allemaal tijd over.
Voorgevel van zijn vrouw was ook ingestort bijna tot op de knieën. Inmiddels weet Barney dat je een voorgevel kan vervangen dus geen paniek.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Barney al verwerkt heeft dat zijn huis is ingestort.
Valsspeler.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:47 schreef franklop het volgende:
Moreno Blom ook boven 100 gemiddeld.
Ik ken hem niet.
Dan gaan we niet JUICHENquote:Op zondag 14 februari 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valsspeler.
https://www.gelderlander.(...)netoernooi~a134440a/
Tegen Captain Parkinson of all places. Erg teleurstellend.quote:
Nico Kurz is nog te wisselvallig, hé?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tegen Captain Parkinson of all places. Erg teleurstellend.
Podiumbeest.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nico Kurz is nog te wisselvallig, hé?
We kunnen inmiddels beter vragen wie er nog niet in je dromen voorbij zijn gekomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Gabriel Clemens.
Sterkte!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Gabriel Clemens.
Erg mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry met zn kutkapsel ook bijna exit ( @:wereldgozer )
Geert is helaas een beetje gestagneerd zo niet achteruit gegaan. Ik heb er niet veel vertrouwen in.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen we nog wat verwachten van Nentjes? @:mani89
BarneyGOATquote:
Ja, hij stond op 10 en toen opeens op 22. Dit is alleen voor de hele groten weggelegd.quote:
Woensdagnacht mag die Engelse er weer aan ruikenquote:
Die Rodriguez-clan mag zo snel mogelijk wegwezenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaa Nentjens wint met 6-5 van Rowby John
eenschquote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Rodriguez-clan mag zo snel mogelijk wegwezen
Meeuwis, die moeten we niet hierquote:
Owen Roelofs is ook een sympathieke bandwagon.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Luc verloren van Roelofs, erg jammer.
Zouden zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald?quote:
is dat belangrijk bij darts?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald?
Hij lijkt hier 5 dus ik denk het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald?
Onze Soldier moet er tegen. 6-0 bitte.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Lergbagger baggert naar de volgende ronde met 80 gemiddeld.
Je weet toch al wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onze Soldier moet er tegen. 6-0 bitte.
Lorenzo Pronk heeft wel een als-het-draait-worpje, hé?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet toch al wat er gaat gebeuren.
Dat moet vrij simpel te doen zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
van de Weerd is de volgende voor Matteveld
Ik was er niet mee bekend, maar inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lorenzo Pronk heeft wel een als-het-draait-worpje, hé?
Daarna Van den Boogaard, als die zijn voorsprong niet weggooid.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet vrij simpel te doen zijn.
Het duel van De Worpquote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benito tegen unterbuchner is leuk.
Staat ze voorlopig aardig te raken.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef franklop het volgende:
Op bord 13 trouwens Schindler, dat kan list-ig worden voor Raybar
Blitzkrieg.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Sjiendler staat 105 gemiddeld te gooien. Hier heb ik echt geen zin in.
Gevolgd door 44 en 33, maar de leg is binnenquote:
Raya blijft vooralsnog wel wat achter wat dat betreft.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:15 schreef Grifte het volgende:
Aardig wat mensen verliezen met 90+ avg
Even laten zien wie de beste Nederlander is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Ray is op de linkerbaan aan het darten, Jaimy weet niet wat hem overkomt.
Roland Scholten, aldus Roland Scholten. Maar ja, die schouder.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even laten zien wie de beste Nederlander is.
Aiiiiiquote:Op zondag 14 februari 2021 14:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Roland Scholten, aldus Roland Scholten. Maar ja, die schouder.
0-4 achter, je verwacht het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet toch al wat er gaat gebeuren.
quote:
Barney moet eerst maar voorbij Schindler.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gawlas, Barney, Unterbuchner lijken grootste kanshebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |