abonnement Unibet Coolblue
pi_197978627
Beste medefokkers,

Ik weet niet zeker of ik dit in de juiste categorie heb gestopt, maar gaat dus echt specifiek om leuke wijken voor een student.

Ik ga vanaf volgend jaar studeren in Tilburg, echter moet ik al snel mijn huidige kamer in Nijmegen uit. Dus zou dan nu al graag willen gaan wonen in Tilburg. ik ben echter een beetje aan het kijken op kamernet.Heb echter niet het idee dat er echt een buurt of wijk is waarveel studenten wonen en aangezien ik de stad helemaal niet, vroeg ik mij wat een beetje leuke wijken zijn waarveel studenten wonen.

Hoor namelijk nog wel eens van mensen dat Tilburg een paar wat mindere wijken heeft.

alvast bedankt,
pi_197978689
Elke stad heeft mindere wijken.
pi_197978769
Ik zou als student nooit in de reeshof gaan wonen te ver van het centrum af. :P
pi_197983778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:06 schreef gekkiehenkie het volgende:
Beste medefokkers,

Ik weet niet zeker of ik dit in de juiste categorie heb gestopt, maar gaat dus echt specifiek om leuke wijken voor een student.

Ik ga vanaf volgend jaar studeren in Tilburg, echter moet ik al snel mijn huidige kamer in Nijmegen uit. Dus zou dan nu al graag willen gaan wonen in Tilburg. ik ben echter een beetje aan het kijken op kamernet.Heb echter niet het idee dat er echt een buurt of wijk is waarveel studenten wonen en aangezien ik de stad helemaal niet, vroeg ik mij wat een beetje leuke wijken zijn waarveel studenten wonen.

Hoor namelijk nog wel eens van mensen dat Tilburg een paar wat mindere wijken heeft.

alvast bedankt,
Als je aan de universiteit gaat studeren dan is Tilburg west (wijken wandelbos, 't Zand, de reit) leuk wonen, er zijn hier talloze studentenflats. Op loopafstand van bus en trein dus je bent ook gauw genoeg in het centrum en/of Avans/Fontysopleiding. En in elke wijk gebeurd wel wat hier, dat ligt echt niet aan de bewoners :)
pi_198050556
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je aan de universiteit gaat studeren dan is Tilburg west (wijken wandelbos, 't Zand, de reit) leuk wonen, er zijn hier talloze studentenflats. Op loopafstand van bus en trein dus je bent ook gauw genoeg in het centrum en/of Avans/Fontysopleiding. En in elke wijk gebeurd wel wat hier, dat ligt echt niet aan de bewoners :)
dank! weet je iets over de wijk hasselt ?
pi_198052697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:18 schreef gekkiehenkie het volgende:

[..]

dank! weet je iets over de wijk hasselt ?
Is ook leuk wonen en ook wel redelijk dicht bij het centrum.
pi_198110522
@Lenny_Leonard help hem eens even vriend
pi_198111024
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:04 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard help hem eens even vriend
Korvel of zuid vind ik prima.

West zou ik niet doen. Veel studenten, maar te ver van centrum.

Oud-noord kan ook.
pi_198111450
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je aan de universiteit gaat studeren dan is Tilburg west (wijken wandelbos, 't Zand, de reit) leuk wonen, er zijn hier talloze studentenflats. Op loopafstand van bus en trein dus je bent ook gauw genoeg in het centrum en/of Avans/Fontysopleiding. En in elke wijk gebeurd wel wat hier, dat ligt echt niet aan de bewoners :)
Oneens. Te ver van het centrum.
pi_198111597
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oneens. Te ver van het centrum.
Fietspad is één rechte weg, hooguit 10 minuten fietsen :)
pi_198184081
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Korvel of zuid vind ik prima.

West zou ik niet doen. Veel studenten, maar te ver van centrum.

Oud-noord kan ook.
dank! dit geeft een goed beeld! zou inderdaad niet te ver van het centrum af willen wonen. Ik had ook gehoord dat je niet tever noord moest gaan?
pi_198184131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:11 schreef gekkiehenkie het volgende:

[..]

dank! dit geeft een goed beeld! zou inderdaad niet te ver van het centrum af willen wonen. Ik had ook gehoord dat je niet tever noord moest gaan?
Klopt. Niet buiten de ring gaan in het noorden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')