Oh, en dan heb je er geen last van?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:24 schreef halfway het volgende:
Het zal ze echt worst wezen want zelf hebben ze een goede baan met bijbehorende inkomsten.
Nee, natuurlijk zou iedereen in het begin hetzelfde gereageerd hebben, het gaat om de periode daarna, en met name de afgelopen maand. Dat zou zeker niet iedereen gedaan hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:43 schreef timmmmm het volgende:
Eens. Uiteindelijk kan je zo niet door blijven gaan. We zitten hier nu al bijna een jaar in, hoe lang moeten we het leven nog op pauze zetten?
Het is wel wat te makkelijk hier Rutte en de Jonge de schuld van te geven, want werkelijk iedereen die afgelopen jaar aan het roer stond had dit gedaan
Zolang de campagne werkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:43 schreef timmmmm het volgende:
Eens. Uiteindelijk kan je zo niet door blijven gaan. We zitten hier nu al bijna een jaar in, hoe lang moeten we het leven nog op pauze zetten?
Zo voorspelbaar en ze lopen er allemaal met open ogen in. Rutte heeft nu al een constante grijns op zn gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:58 schreef halfway het volgende:
Net voor de verkiezingen komen er flinke versoepelingen natuurlijk uitgesproken door Mark Rutte en zijn partij gaat weer met de winst lopen.
Ik wil hem toch nog even herhalen, want schijnbaar heeft TS dat niet meegekregen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:50 schreef Confetti het volgende:
Wij zijn klaar met Corona, maar Corona is nog niet klaar met ons.
Mooi. Des te eerder zijn we af van de mensen die plat gaan door covid en kunnen we ons normale leven weer oppakken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:58 schreef Jed1Gam het volgende:
We zitten pas in het begin.
De derde golf is al aangekondigd, deze is nog dodelijker.
Lekker empathisch wel. De man is zn baan kwijt en jij reageert met een huillach smiley.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het kei leuk zo. 🙄
Wat denk je zelf? 😂
Bedenk goed op wie je gaat stemmen, want de huidige situatie is niet normaal, het kabinet is doorgeslagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:12 schreef Anne het volgende:
Heel erg zat. En geen datum waar je naartoe kan leven, om het draaglijker te maken. Maar het is niet anders..
Mijn angststoornis is in ieder geval ook weer helemaal terug en de afgelopen drie maanden waren mentaal wel echt wat zwaar. Ik hou maar vast aan het feit dat het bijna voorjaar / zomer is, voor mij de leukste seizoenen van het jaar.
Hou vol, laffer!
Ja, ok. Daar heb je een punt. Sorry.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:06 schreef Noek het volgende:
Wat ontzettend kut van je baan, laffer. Is er nog werk in jouw gebied?
[..]
Lekker empathisch wel. De man is zn baan kwijt en jij reageert met een huillach smiley.
Iemand die altijd zeikstraalt over onopgevoed volk.![]()
Als je het een jaar later nog steeds een griep virus noemt, wil je het gewoon begrijpenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Van dat griepvirus kan je ze de schuld niet geven, van de maatregelen ook niet, alleen van de knulligheden waarmee ze uitgevoerd worden en de belabberde communicatie doe ik dat wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |