Bijna, ik ga iig slapenquote:
Zo nu en dan.quote:
Gaaf hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:35 schreef Fogel het volgende:
Batch 1 is klaar en gemixed met framboos, het grootste deel althans, een paar liter rijpt verder. Batch 2 staat ook te rijpen.
Er gaat geen batch 3 komen denk ik.quote:
De smaak valt tegen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er gaat geen batch 3 komen denk ik.
Nee, maar zelfs een kleine fles is al ‘veel’ qua smaak. Wat ik nu heb gaat vast een paar jaar mee.quote:
Ah ja, dan is 3 batches wat veelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs een kleine fles is al ‘veel’ qua smaak. Wat ik nu heb gaat vast een paar jaar mee.
Ik ga gewoon verder met bier.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah ja, dan is 3 batches wat veel
Al een nieuw idee?
Wanneer ik mede in Nederland wil bestellen, wat zou je dan aanraden? Online wordt het al snel een doolhof zag ik.quote:
Geen idee! Heb t nooit op.quote:
Spelling zal eigenlijk wel anders zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee! Heb t nooit op.
Barbar en mede via google kom ik niet echt verder mee.
Zo ver was ik ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:59 schreef shiitake het volgende:
Mede is een alcoholische drank die gemaakt wordt door honing en water te laten vergisten, het wordt ook wel honingwijn genoemd. Mede is een drank die al minstens 8000 jaar gedronken wordt van Ethiopië - de tej - tot Scandinavië. De drank kan zowel warm als koud gedronken worden.
Maar is het dan meer wijn of bier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |