abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197995977
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik heb ook alleen stroom en de welkomstbonus wordt dan gehalveerd of soms krijg je die ook gewoon niet. Het overstappen loont iig minder bij alleen stroom als bij stroom+gas.
Bij Greenchoice kreeg ik 70 euro welkomstbonus, in januari 2020 overgestapt. Rijk word je er niet van, maar toch leuk. En de tarieven ietsje lager dan in 2019 (maar dat scheelt echt minder dan een cent per kWh). Mijn maandbedrag was 7,50 dus dat kan sowieso niet echt veel lager worden.
pi_197998324
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ik heb nog nooit bij een leverancier welkomstbonussen gezien op hun website
Ik krijg van Vattenfal 200 of 240 (weet t niet exact meer) retour einde van het jaar. Powerdeal.

Het vreemde was dat deze deal bij Gaslicht niet zichtbaar was bij mijn opgegeven verbruik. Heb zitten vissen en Gaslicht zegt dat Vattenfal niet wil dat ze die deal tonen bij mensen met een laag verbruik.

Dusja het kan lonen om zelf de verschillende sites af te gaan.
pi_198010398
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:36 schreef tstile het volgende:

[..]

Ik krijg van Vattenfal 200 of 240 (weet t niet exact meer) retour einde van het jaar. Powerdeal.

Het vreemde was dat deze deal bij Gaslicht niet zichtbaar was bij mijn opgegeven verbruik. Heb zitten vissen en Gaslicht zegt dat Vattenfal niet wil dat ze die deal tonen bij mensen met een laag verbruik.

Dusja het kan lonen om zelf de verschillende sites af te gaan.
Thanx voor deze tip. Had me vorige week aangemeld bij Powerpeers..welkomstbonus van ¤200. Maar deze is nog beter.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:54:23 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198010440
Het is geen sigaar uit eigen doos. Wel moet je, als je het goed wil doen, jaarlijks overstappen en die bonus pakken. Als je blijft hangen na een overstap kun je uiteindelijk duurder uit zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')