Nee, maar het zou leuk zijn leuk als het cancelculturegebeuren op zo'n manier zou backfiren.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:16 schreef Wicky030 het volgende:
Jij vindt het leuk als foto's van zwarte mensen worden verwijderd?
Het is maar waar je je druk om kan maken. Kweek een eigen identiteit zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nee, maar het zou leuk zijn leuk als het cancelculturegebeuren op zo'n manier zou backfiren.
Wat heeft dit met eigen identiteit te maken?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken. Kweek een eigen identiteit zou ik zeggen.
Er is helemaal niks mis met zwarte piet zoverre de historie mij bekend is. Wel is er een correlatie tussen racisme en mensen die zwarte piet aanhangen. Gisteren zag ik een plaatje (volgens mij was het in dit topic) van een zwarte piet met neger alsjeblieft erboven. Dan verpest je het toch echt zelf als aanhanger.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:46 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met eigen identiteit te maken?
Er is nu een soort beeldenstorm gaande waarbij alles wat door sommigen als racistisch wordt gezien verwijderd moet worden. In dit geval zwarte piet.
En dat lijkt behoorlijk ver te gaan.
Niet alleen mag je geen nieuwe zwarte pieten tonen, ook zwarte pieten van vroeger mogen niet meer getoond worden.
Als die drang om dingen uit te bannen sterk genoeg is dan zal er op een gegeven moment de voorkeur worden gegeven aan ten onrechte blokkeren boven ten onrechte doorlaten.
En dan krijg je op een gegeven moment dat een zwart persoon wordt geblokkeerd omdat het algoritme of een moderator hem aanzag voor zwarte piet.
inmiddels wel ja maar je blijft reageren op dingen die er niet staanquote:Op maandag 15 februari 2021 12:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat heb ik al beantwoord. Maatschappelijke ophef. En dit soort bedrijven willen dat nou eenmaal niet.
Waarom denk jij dat bijna alle grote bedrijven dit soort policies hebben? Omdat ze zelf volzetten met policor bestuurders? Of omdat ze willen voldoen aan de maatschappelijke normen en waarden om zo een grotere afzetmarkt te bedienen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |