Dit is echt geweldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
De Courant fileert Dion Graus, @:Koffieplanter
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/12/de-wereld-van-dion-a4031430
Ik had een Dion Graus TT goedgekeurd.quote:
Hij kan ook prima naar de FvD als het moet.quote:Ik ben lid van de Staten-Generaal en zeg desnoods op camera dat iedere vrouw zich zonder condoom moet laten volspuiten om mannelijke hormonen binnen te krijgen, dan gaan ze zich goed voelen.
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.quote:
Nu toch al?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.
[ twitter ]
Hij zet zich wel in voor de dieren.quote:
Weet je wie zich ook voor dieren inzette?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zet zich wel in voor de dieren.
Bijna af. Gebiologeerd geluisterd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Elon Musk bij Joe Rogan al beluisterd?
Het zijn twee enorme fenomenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna af. Gebiologeerd geluisterd.
Dat zijn twee figuren die compleet langs mij heen gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Elon Musk bij Joe Rogan al beluisterd?
Niet al vrouwenmisbruiker?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Dion nog steeds vooral als dierenliefhebber. Hij heeft het merk Graus goed in de markt gezet.
Ik neem aan dat je iemand bij extreme praktijken nog wel van de kieslijst af kan halen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.
[ twitter ]
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat Graus op basis van vrouwonvriendelijkheid een aangifte aan zijn broek krijgt. In de laatste alinea stond zelfs dat Wilders op de hoogte is van alle 'escapades'. Toch kreeg Graus #13. Dan zou mediadruk nu het enige verschil zijn. Wilders is loyaal, maar als je leest dat een paranoïde Graus werkelijk alles documenteert en vastlegt ga je je bijna afvragen of daar iets tussenzit wat zwaar belastend kan zijn voor Wilders zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je iemand bij extreme praktijken nog wel van de kieslijst af kan halen?
Tot nu toe is het vooral belastend voor hem zelfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat Graus op basis van vrouwonvriendelijkheid een aangifte aan zijn broek krijgt. In de laatste alinea stond zelfs dat Wilders op de hoogte is van alle 'escapades'. Toch kreeg Graus #13. Dan zou mediadruk nu het enige verschil zijn. Wilders is loyaal, maar als je leest dat een paranoïde Graus werkelijk alles documenteert en vastlegt ga je je bijna afvragen of daar iets tussenzit wat zwaar belastend kan zijn voor Wilders zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |