Aan vrouwen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Scuidward het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat er een luchtje aan zit.
Rustaaaaaaagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wildvreemde man contacteert mij en zegt dat hij van me baalt en de politie belt, wat moet ik doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mijn gf neukt een ander wat moet ik doen?
Mijn bf noemt mij bij mijn voornaam, waarom?
Mijn zusje praat niet meer met mij
Ook de ander neuken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou de situatie met je dinnetje gewoon stilletjes negeren en hopen dat alles gewoon weer goedkomtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mijn bf noemt mij bij mijn voornaam, waarom?
Mijn zusje praat niet meer met mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |