quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet geweldig.
Vroeger at ik alleen paprika chips. Maar toen had je paprika chips die echt knalrood was. En als de chips op was zat er nog een laag paprika in de zak die je eruit kon vingeren![]()
Niet die bleke, smakeloze zooi van nu.
Tja sommigen gooien een mes in hun verwarming.quote:
Je hebt sindskort ook van die bloedhete cheetosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Die Roulette van Doritos....Ooooo zo lekker en dan die gruwelijk hete....
Heeft dat zinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja sommigen gooien een mes in hun verwarming.
Als je het ECHT NIET WIL, dan moet je je mail veranderen en daar een wachtwoord heen tyfen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je echt niet op FOK! wil posten.
Ik ben er soms ook dagen niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef aloa het volgende:
Blijft raar, mensen die dan weken niet posten hier
Gewoon nieuw account tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je het ECHT NIET WIL, dan moet je je mail veranderen en daar een wachtwoord heen tyfen.
Werkt niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je het ECHT NIET WIL, dan moet je je mail veranderen en daar een wachtwoord heen tyfen.
Ik ook alleen in het weekend, doordeweeks ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben er soms ook dagen niet.
Dat is pas old skool, fuck op #ANONIEM gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Logisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook alleen in het weekend, doordeweeks ben ik aan het werk
Om daarna weer een nieuw emailadres en account aan te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
hmmm, ik moet afvallen maar ik zal toch eens kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je hebt sindskort ook van die bloedhete cheetos
ZItten in een heel klein zakje, van die jalapenochips, omg dat branddddd
Niet normaalquote:
Jammer welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben er soms ook dagen niet.
Ik heb gewoon een ban aangevraagd toen ik niet meer wou.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Anoniem is kut.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas old skool, fuck op #ANONIEM gaan![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Werkt niet.
Je hebt nu toch weer een ander account?
Wat moet je kwijt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm, ik moet afvallen maar ik zal toch eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |