Maak er alleen nooit opmerkingen over, maar het bepaalt voor mij of ik er op wil reageren of nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben jij een pot.......die de ketel verwijt
Immerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo is da, altijd ff contact houden prima
Echt, ik zie er het nut niet van in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik een vreemde zie in een SC dan kijk ik ook altijd naar zijn\haar historie hoor
Ben ik het met je eens, maar deze kwam toevallig voorbij op de radio, en dan denk ik uiteraard even aan jouquote:
Dat scheelt al een klein beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maak er alleen nooit opmerkingen over, maar het bepaalt voor mij of ik er op wil reageren of niet
Ik ben min of meer verslaafd aan van die kaaschips, die wormpjes. Maakt niet uit van welk merk, geef me een zak en die gaat leeg.quote:
Lekker pittig en ik heb niet eens kort haar. Wat vond jij er van, van de chips?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En hoe vond je die chips?
Waarvan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt, ik zie er het nut niet van in.
Ja same, die zijn gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben min of meer verslaafd aan van die kaaschips, die wormpjes. Maakt niet uit van welk merk, geef me een zak en die gaat leeg.
Cheetos?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben min of meer verslaafd aan van die kaaschips, die wormpjes. Maakt niet uit van welk merk, geef me een zak en die gaat leeg.
Het slaat ook nergens op, maar als je hier maar lang genoeg post met vaste mensen krijg je dat vanzelf denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt, ik zie er het nut niet van in.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja same, die zijn gruwelijk lekker
Dat heb ik met die Thai Sweet Chili.
Geef me daar 1 zak van en 5 minuten
Mjaaaaaaaa, wel oke. Maar zou ze niet uit mezelf kopen. Als we het over dezelfde hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pittig en ik heb niet eens kort haar. Wat vond jij er van, van de chips?
Chipito'squote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yaaaassquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chipito'sDat er dan zo'n laagje op je vingers komt
Ik heb het over de chips uit je uiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mjaaaaaaaa, wel oke. Maar zou ze niet uit mezelf kopen. Als we het over dezelfde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |