Dan hebben we het over dezelfde en die was niet lekker. Heb er zelfs een vlog overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over de chips uit je ui
Klopt, ik heb met sommigen wel een band maar dat wil niet zeggen dat ik een kliekje met ze ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, maar als je hier maar lang genoeg post met vaste mensen krijg je dat vanzelf denk ik
Hey Bradleyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan hebben we het over dezelfde en die was niet lekker. Heb er zelfs een vlog over
Welke is dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan hebben we het over dezelfde en die was niet lekker. Heb er zelfs een vlog over
Nog steeds aan het vloggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vergeet niet te abonneren en een blauw duimpje omhoog te doen!quote:
Ik ben wel een kliekje met een paar usersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb met sommigen wel een band maar dat wil niet zeggen dat ik een kliekje met ze ben.
Ik kijk nooit vloggersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet niet te abonneren en een blauw duimpje omhoog te doen!
Ja precies.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb met sommigen wel een band maar dat wil niet zeggen dat ik een kliekje met ze ben.
Owquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
R-WoudMaar ik weet zijn naam niet, dusseh
Je kan FOK! niet echt loslaten hequote:
Die Lays tomatenketchup chips zijn lekker!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben min of meer verslaafd aan van die kaaschips, die wormpjes. Maakt niet uit van welk merk, geef me een zak en die gaat leeg.
Nee, heel vervelendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kan FOK! niet echt loslaten he
Vind je die echt lekker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Lays tomatenketchup chips zijn lekker!
Ja, en dan maakt het me echt niet uit of ze van de Hema, Aldi, Lidl, eigen merk AH, Jumbo, whatever of de originele cheetos zijn. Ik vreet ze allemaal opquote:
Doe eens een linkjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vind daar de pindasmaak heel erg lekker van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, en dan maakt het me echt niet uit of ze van de Hema, Aldi, Lidl, eigen merk AH, Jumbo, whatever of de originele cheetos zijn. Ik vreet ze allemaal op
Dat is de bonus als de zak op is, dat laagje van je vingers afvretenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chipito'sDat er dan zo'n laagje op je vingers komt
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vind je die echt lekker?
Die pak ik heel somsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind daar de pindasmaak heel erg lekker van.
Je hoeft van mij ook niet meer weg te gaanquote:
Oh. Dat is echt een van de weinige die ik niet lekker vind, samen met die patatje jopie chipsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]ja Is eigenlijk 1 van de weinige die ik eet
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je hoeft van mij ook niet meer weg te gaan
Daar ben je weerquote:
Hemabroeder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet niet te abonneren en een blauw duimpje omhoog te doen!
Die vind ik ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh. Dat is echt een van de weinige die ik niet lekker vind, samen met die patatje jopie chips
TL;DLquote:
Damn, de knalrode Paprika chips ken ik ook nog, van Smithsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet geweldig.
Vroeger at ik alleen paprika chips. Maar toen had je paprika chips die echt knalrood was. En als de chips op was zat er nog een laag paprika in de zak die je eruit kon vingeren![]()
Niet die bleke, smakeloze zooi van nu.
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef aloa het volgende:
Blijft raar, mensen die dan weken niet posten hier
Dat waren pas lekkere chips!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Damn, de knalrode Paprika chips ken ik ook nog, van Smiths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |