Laten we beginnen met modus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Het lijkt voor iedereen, inclusief betreffende blogger, beter als we deze blogger compleet negeren.
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Het lijkt voor iedereen, inclusief betreffende blogger, beter als we deze blogger compleet negeren.
Waren we maar allemaal zo gezegend.quote:
Welke blogger?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Komt het op neer jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heeft hij het nodig om het contact met een blogger te personaliseren en deze belachelijk te maken om zich iets beter te voelen over zijn eigen miserabele bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt ook overal genegeerd.quote:
Ik maak me ook wel lichtelijk zorgen om modusquote:
Hij kletst zelf ook niet gezellig met anderen. Is doorgaans alleen maar in zichzelf geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:14 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Hij wordt ook overal genegeerd.
Hij post zo ontzettend veel maar mensen reageren vrijwel alleen op hem in deze SC, en dat zijn niet echt mensen die gezellig met hem kletsen.
Bizar hoe veel mensen t ijs op gaanquote:
Als dat hier zou kunnen zou ik dit bijna wekelijks overwegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |