Je hebt nog steeds niets verteld verdommequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb die feministen hier weer even op de plek gezet
Wat moet ik vertellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niets verteld verdomme
Ben je op je plek gezet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
Oh waren dat al die quote alerts. Niet geklikt.
Nee had niet besteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar had je eten besteld of niet?
Wat vind je trouwens van dat filmpje op YouTube waarin je betrapt wordt op het stiekem bestellen van eten? Beschamend?
is datismijnmening pre-op of post-op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef Chia het volgende:
Tag datismijnmening ook even. Dat wil hij/zij graag.
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh moet het voor jou nog even uitgelegd worden
bedoel je onze railingleuner?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag iig een uitwas van het patriarchaat, dus ik vermoed vooral woorden in de mond leggerij.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is datismijnmening pre-op of post-op?
Prequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is datismijnmening pre-op of post-op?
wanneer ben je er voor uitgekomen?quote:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee had niet besteld.
Dat filmpje waar in ik "Betrapt" word was een bezorger aan de deur met onbetaald eten, niet met een bestelling die ik zelf had geplaatst
Doe dit nu niet het is net een gremlinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Boeit me nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het maakt natuurlijk toch niet uit wat ik zegWant mensen geloven toch liever in hun eigen idee i.p.v het echte verhaal hé?
___!
Twee jaar terug voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je er voor uitgekomen?
je bent gewoon niet bepaald een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het maakt natuurlijk toch niet uit wat ik zegWant mensen geloven toch liever in hun eigen idee i.p.v het echte verhaal hé?
___!
good for you.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee jaar terug voor iedereen.
Heb echt zin in een sigaretquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb echt GODVERDOMME veel zin om te snuiven
gewoon doen. het is tenslotte carnavalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Als je maar geen klein doorgefokt hondje neemt voor de aandachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |