Een spannende vijfsetter is juist het mooiste dat er isquote:Op zondag 14 februari 2021 11:50 schreef Challi het volgende:
Vinden jullie ook dat de mannenwedstrijden te lang (kunnen) duren? Waarom niet gewoon 3 sets ipv 5. Alleen het idee al maakt dat ik liever naar WTA kijk dan naar ATP. 3 tot 5 uur voor een wedstrijd is mij een beetje te veel van het goede terwijl er nog andere potjes zijn waar ik ook naar wil kijken.
Eens jaquote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een spannende vijfsetter is juist het mooiste dat er is
Geweldige atleet is het, al zal hij nog wel last hebben.quote:
Dit idd. Met een hoop Deuce maakt het nog mooiequote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een spannende vijfsetter is juist het mooiste dat er is
Berdych won in ieder geval nog regelmatig van een topspeler..quote:Op zondag 14 februari 2021 12:37 schreef tja77 het volgende:
Is Raonic net zo’n zaadje als dat Berdych was?
Berdych zat qua spel ook dichter bij die top, was een completere speler.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Berdych won in ieder geval nog regelmatig van een topspeler..
Van Federer ja, toch zelden van Djokovic of Nadal. Federer verloor in die tijd (2011-2016) sowieso veel vaker van zaadjes als Berdych, Raonic en Tsonga.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Berdych won in ieder geval nog regelmatig van een topspeler..
Herinnerde me nog 2 zeges van Berdych op Djokovic op Wimbledon, maar als ik naar de H2H kijk, waren dat ook zowat z'n enige zegesquote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Van Federer ja, toch zelden van Djokovic of Nadal. Federer verloor in die tijd (2011-2016) sowieso veel vaker van zaadjes als Berdych, Raonic en Tsonga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |