SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Valt wel mee eigenlijk, ik heb de planten eerder te droog dan te nat huehue.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja vaak ook een teken dat je je potgrond (te) vochtig houdtdaar houden ze van blijkbaar.
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, ik heb de planten eerder te droog dan te nat huehue.
Bij mij heb ik juist de potten halfvol gedaan met van die vochtopnemende korrels zodat ze het niet te nat of droog wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja vaak ook een teken dat je je potgrond (te) vochtig houdtdaar houden ze van blijkbaar.
heb jij een bonsaiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geef mijn bonsai elke week een heel klein scheutje water. Doet-ie het prima op. En mijn cactussen als ik er eens aan denk.
Ik heb er eentje die altijd overdreven zielig gaat hangen als die dorst heeft, dan weet ik dat ik de planten weer eens water moet gevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookwant ik vergeet ze om de haverklap water te geven
Ja naja ik heb 1 boom, Lotje genaamd door m'n moeder. heb ik ook van m'n ouders gekregen. Die slaat dus vocht op in z'n stam, dus een uur na water geven is de grond alweer gortdroog. maar die mag us 1x in de twee weken waterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die altijd overdreven zielig gaat hangen als die dorst heeft, dan weet ik dat ik de planten weer eens water moet geven
Misschien zijn die water inserts van elho dan wat. Die hebben een stokkie waaraan je kan zien of water geven nodig is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookwant ik vergeet ze om de haverklap water te geven
pic?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, geen echte hoor. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.
Heb toevallig een paar van die dingen besteldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien zijn die water inserts van elho dan wat. Die hebben een stokkie waaraan je kan zien of water geven nodig is.
Aha!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, een Ficus Ginseng dus.
Moment.
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat moet bijna wel met al m'n mankementen
Huehuequote:
En die groeien niet met drie weken uit hun hippe minipotje waar verder niks in past.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeet
quote:
ja ik vergeet het geen weken hoor. Kom er meestal een dag of twee later achter dat ik ze water had moeten gevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeet
Die zijn ideaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb toevallig een paar van die dingen besteld
Nee, dit is geen echte. Al weet ik niet hoe je een echte definieertquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
^O
[..]
ja deze worden wel gebruikt voor bonsai, maar is geen eckte volgens mijeven goed mooie plant hoor
is dat een evenbeeld van Gerrie?
Heb hier voor in de vensterbank wel twee neppe staan, op die plek gaat alles dood lijkt het, eerste paar jaar dat ik hier woonde moest ik om de paar maanden er weer nieuwe inzetten terwijl de rest van de planten het prima doet in huis. De neppe zien er schijnbaar wel echt genoeg uit, mijn vader heeft ze een keer water gegeven toen ik op vakantie wasquote:
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier voor in de vensterbank wel twee neppe staan, op die plek gaat alles dood lijkt het, eerste paar jaar dat ik hier woonde moest ik om de paar maanden er weer nieuwe inzetten terwijl de rest van de planten het prima doet in huis. De neppe zien er schijnbaar wel echt genoeg uit, mijn vader heeft ze een keer water gegeven toen ik op vakantie was![]()
Ja die hebben meestal een veel plattere brede potquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen echte. Al weet ik niet hoe je een echte definieert
ja twee wijdstaande dijbenen enzoquote:Evenbeeld van Gerrie?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die hebben meestal een veel plattere brede pot
[..]
ja twee wijdstaande dijbenen enzo
En zijn ook veel duurderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die hebben meestal een veel plattere brede pot
[..]
ja twee wijdstaande dijbenen enzo
Groeit de plant vanzelf in tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wel vrij groot voor kleine potten
Ja dat doet die wel redelijk jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggen
Ja zo groot zijn ze hier nog nietquote:
Een van m'n buren had een thea in de vensterbank staan. In de middagzon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggen
Zo zondequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van m'n buren had een thea in de vensterbank staan. In de middagzon.
Hij werd steeds sneuer om te zien.
Mja, ijzel zo te lezen. Maar damn, 130.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/285800/(...)p-snelweg-in-vs.html
130 voertuigen betrokken bij 1 ongeluk, het sneeuwde niet eens zo te zien.. hoe dan
Er staat nu een sansevieria. Die vermoorden moet je daadwerkelijk wat voor doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
130 voertuigen betrokken bij 1 ongeluk, het sneeuwde niet eens zo te zien.. hoe dan
hadden we in Zeeland ook jaren geleden. maar dan in de mist :xquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hadden we in Zeeland ook jaren geleden. maar dan in de mist :x
https://www.omroepzeeland(...)tijd-stond-even-stil
Hier op de A16 ook https://www.bndestem.nl/b(...)onstructie~af71f5f8/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja in mist of veel sneeuw kan ik me zoiets nog enigszins voorstellen omdat je niks ziet, maar bij helder weer heb je toch de mogelijkheid om voldoende afstand houden als het ijzelt lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |