SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Goede vraagquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
en weer was ze weg als de brandweer
Van mijn zusjes mag ik echt nooit meer met een vrouw uit die regio thuis komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je ook uit de buurt?
Ik ben zelf een kennismigrant; maar ik moet altijd wel lachen om Brabanders. Met schaatsen ook weer hilarisch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mijn zusjes mag ik echt nooit meer met een vrouw uit die regio thuis komen![]()
En dat hebben ze pas dertig keer tegen me gezegd ook
quote:
Zeker onwijs veel vrijgespeeld ook?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel altijd tegen m'n broer die hier super goed in is
Valt wel mee volgens mijquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker onwijs veel vrijgespeeld ook?
Zo zijn ze jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelf een kennismigrant; maar ik moet altijd wel lachen om Brabanders. Met schaatsen ook weer hilarisch.
Hoogtepunt was wel een kerel die een bankstel achter een auto had gebonden en rond aan het rijden was.
Ik ken de tracks niet.quote:
Iedereen is ineens zo goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef engine het volgende:
Is @:kwiwi ineens achteruit aan het rijden ofzo?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef engine het volgende:
Is @:kwiwi ineens achteruit aan het rijden ofzo?
Het is best vermakelijk ja, elkaar een beetje duwen en afschietenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
ik mis een livestream voor leedvermaak
Dit is een beetje hetzelfde als voetbal kijken via Teletekst jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
ik mis een livestream voor leedvermaak
op dei drift knop drukken werkt ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Als je springt over iets en je switch controller omhoog gooit (in je handen houden natuurlijk) krijg je ook ineens een snelheidsboost he
Moet je elkaar afschieten, elke keer als je geraakt wordt raak je een ballon kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ballonnen heb ik nooit gedaan op de switch
Boksquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ballonnen heb ik nooit gedaan op de switch
No PS4quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Haags het volgende:
Er zijn nog meer users met een switch volgens mij.
@:fugue ??
@:onlogisch ??
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net met de woonbegeleiding een bingo-avondje gehad.
Niet iedereen begreep mijn semi grappige opmerking bij het afroepen van het nummer B2 ; "Wat zeggie? " niet..
![]()
ik heb een switch, you should know.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
moeten jullie ook maar een switch kopen
@GGMM ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Haags het volgende:
Er zijn nog meer users met een switch volgens mij.
@:fugue ??
@:onlogisch ??
daarom zeg ik: moet je er maar een kopen :pquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een switch, you should know.
maar nu niet de fut om te spelen ofzo
even kijken had ik zeker gedaan
niet mijn probleemquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Cool
We zijn hier aan het mariokarten
jaa NINTENDOGODquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam en @:aTypisch hebben ook een switch geloof ik.
Misschien hebben we een subforum nodig.. KARquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga ff naar GAM anders met z'n allen joh
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Nee, dat doe ik met regelmaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
Krijg je ook punten als je jezelf naar de klote schiet?
Het is echt zoquote:
Ik snap dit nietquote:
Ja ik kom uit de buurt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je ook uit de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |