Waarom is geld verdienen zo makkelijk tegenwoordigquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
quote:This one goes out to the precoiners and newcoiners who think “it’s too expensive to buy a whole bitcoin so I’ll buy this shitcoin instead”.
This is a very ill-thought-out strategy.
In your mind you think it's easy to make money coming off a low base, right? It takes less as a percentage to move up, and I might get lucky! Wrong. Once you really peer deep into this, you see bitcoin as the future monetary unit of the world.
If you accept that vision, holding even a tiny piece of a bitcoin will be worth so much more than holding shitcoins. Zoom out and think about the longer term here. Shitcoins may well go up in the immediate future in terms of fiat, but they will lose value compared to bitcoin in the long run. Longtime bitcoiners value their net worth in bitcoin. They’re not as interested in fiat-denominated gains as they are in bitcoin gains. Fiat dollar values are just what we use to communicate purchasing power to normies.
Bitcoinquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
Don’t Play Shitcoin Gambling Games
[..]
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
Don’t Play Shitcoin Gambling Games
[..]
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.
In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.
Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins
Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Dimitri.gifquote:
Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.
Meld!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
als je hier op het forum een gaming rig van 3k koopt en daar heel de dag op zit te fokken ben je een baasquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?
Het delven naar goud of cobalt waarbij hele rivieren vergiftigd worden voor mens en dier, ook alle electrische autos en telefoons dan maar verbieden?
Zo valt er op alles wel wat te zeggen.
Bitcoin is een extreem goed beveiligd netwerk, dat is ook wat waard.
nee johquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Oei. User @:aTypisch heeft een hoop om op te reageren nu er aan zijn Bitcoinhuisje getornd wordt.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.
oef, pittigquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Meld!
De alts groeien momenteel sneller dan bitcoin in m'n portfoliio.
Bitcoin was >50% tot begin deze week maar er komt wss wel weer een inhaalslag.
[ afbeelding ]
*opgeslagen in een databaseje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het schijnt dat de machine elves stiekem onszelf zijn in de vierde dimensie en wij slechts een projectie van hun zijn in de 3d werkelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Vechain, spijtigquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oef, pittig
hopelijk schakel je op tijd weer om naar een grote percentage bitcoin
dan gebruik je die toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*opgeslagen in een databaseje.google itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan gebruik je het nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |