Winst is winst?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Grappige manier om te zeggen dat je geld verloren hebt.
Zou mij inderdaad niet verbazen als het zo zal gaan. De VS kent een heleboel tech miljardairs met hele diepe zakken. Straks haken types als Jeff Bezos nog aan en pompt de btc zo naar 100k.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit. En niet verliefd worden op je alts.
Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.
Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.
Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Dominationquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef Piva het volgende:
Mensen die nog steeds in VET zitten![]()
Michael Saylor, Elon Musk en Jack god miljarden aan bitcoin zien kopen en stug blijven vol houden bij de chinese verificatie coin.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Domination
[ afbeelding ]
dus het werkte al prima zonder te verhandelen token?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er zijn tal van grote projecten die bouwen op The Graph zoals Chainlink, Uniswap, Synthetix en AAVE. En ik geloof dat CoinmarketCap er ook gebruik van maakt. Het project bestaat al een aantal jaar, ze hebben alleen onlangs pas het mainnet gelanceerd.
Waarom is geld verdienen zo makkelijk tegenwoordigquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
quote:This one goes out to the precoiners and newcoiners who think “it’s too expensive to buy a whole bitcoin so I’ll buy this shitcoin instead”.
This is a very ill-thought-out strategy.
In your mind you think it's easy to make money coming off a low base, right? It takes less as a percentage to move up, and I might get lucky! Wrong. Once you really peer deep into this, you see bitcoin as the future monetary unit of the world.
If you accept that vision, holding even a tiny piece of a bitcoin will be worth so much more than holding shitcoins. Zoom out and think about the longer term here. Shitcoins may well go up in the immediate future in terms of fiat, but they will lose value compared to bitcoin in the long run. Longtime bitcoiners value their net worth in bitcoin. They’re not as interested in fiat-denominated gains as they are in bitcoin gains. Fiat dollar values are just what we use to communicate purchasing power to normies.
Bitcoinquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
Don’t Play Shitcoin Gambling Games
[..]
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef aTypisch het volgende:
Don’t Play Shitcoin Gambling Games
[..]
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.
In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.
Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins
Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Dimitri.gifquote:
Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.
Meld!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |