Ja, daarom zie ik door de bomen het bos niet meer. 1000 reviews, youtube. Iedereen zegt dat een ander de beste is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
YouTube staat vol met reviews van dashcams
Ik vergelijk de beelden die ik zie, hoe vloeiend is het, hoe goed zijn details zichtbaar, etc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daarom zie ik door de bomen het bos niet meer. 1000 reviews, youtube. Iedereen zegt dat een ander de beste is.
Zie OP.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wil je er ook een parkeermodus (sentry mode) op hebben? Dan heb je vaak nog een extra accu-pack nodig.
Zie OP.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:00 schreef Piles het volgende:
Zoveel werk is inbouwen toch niet
Ik begin er zelf ook niet aan hoor, heb gewoon 2 zichtbare usb-kabels door de auto lopen naar de sigarettenaansteker...
Volgens mij heeft mijn auto niet eens een 12v aansluiting meer bij het dashboard. Misschien nog 1 in de armsteun oid, maar dat is ook kut.quote:
Maar dan heb je nog steeds zo'n lelijke plug in je sigarettenaansteker (grappig dat dat ding nog steeds zo heetquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:25 schreef DX11 het volgende:
Ehm? Inbouwen?
Bij elke dashcam zit een 3m kabel.
Je stopt die kabel in je 12v contact (eventueel splitter). Vervolgens trek je die kabel naar beneden onder je matje rechts en vervolgens langs de deur omhoog, langs je raam naar de spiegel. Overal langs die route duw je de kabel in de randen / onder de rubbers. En ja dit kan bij elke auto.
Je ziet er vervolgens helemaal niks meer van.
Voila, zelf "ingebouwd".
Als je ook achter wil, zou ik altijd voor 2 cams gaan denk ik. Niet voor een dubbele, zeker niet als je kentekens / details van de achterligger wil kunnen zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:07 schreef Kreator het volgende:
Die VIOFO, heeft die beide kanten op of alleen vooruit? Volgens mij dat laatste en dat is niet wat ik zoek.
Aangezien ts zelf niet handig is, is de plug misschien wel een betere optie. Scheelt toch ff 500 euro met laten doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog steeds zo'n lelijke plug in je sigarettenaansteker (grappig dat dat ding nog steeds zo heet) Met een hardwire kit van 3 euro kun je het heel eenvoudig zelf ook inbouwen. Kabeltje wegduwen achter de panelen en rechtstreeks op de zekeringenkast aansluiten. Beetje uitzoekwerk en dat kost je max. 2 uur denk ik.
Ik heb deze ook, zonder camera achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef thaeastwood het volgende:
Heb zelf deze ben er wel tevreden over. Alleen de achter camera zie je slecht de nummerplaten
https://www.xiaomiproduct(...)-plus-a500s-gps.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |