SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En al die tijd had hij er al wel gewoon een muffige winkel....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot vijf minuten geleden wist je niet eens van het bestaan van het dorp.
Krijg je dan de Drionspuit denk je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen als je 75+ bent in een verzorgingstehuis.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En al die tijd had hij er al wel gewoon een muffige winkel....
Die is nu wel leegquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze altijd bier drinkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat paddenstoelen eten.
Gast heb nog VEUL meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is nu wel leegBiljetjes liggen er niet meer iig
Er zijn er al 15 overleden.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je dan de Drionspuit denk je?
Komt er gelijk zo’n dokter en staat de familie langs je bed, voordat jeje kunstgebit in hebt sta je voor de poort. (vd hel)quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je dan de Drionspuit denk je?
Winkel De Allermooiste Poedeliewoepsie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winkel De Allermooiste Poedeliewoepsie.
Maar even.... Je zit hier nu pas echt voor het eerst naar te kijken?????quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zozo, en LTVDK en bal hebben een zwembad... luxe hoor
Dat is Dudor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
staat er nou een drol bij de brug?
ja dat ding zat achter een spoiler...quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even.... Je zit hier nu pas echt voor het eerst naar te kijken?????
Ook 2 restaurants en een walmart hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zozo, en LTVDK en bal hebben een zwembad... luxe hoor
Dat laat ik aan de burgemeester.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
de bezem is ook nog niet door het inwonersbestand gegaan
Ja dat is wat 90plussers doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zijn er al 15 overleden.....
Ik voel hier wel een complot
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dat ding zat achter een spoiler...
Mon Dieuquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
die ga ik gebruiken... poedelewoepsie
is die alweer gekozen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de burgemeester.
Nee we geven ze een spuit zodat we de spuit de schuld kunnen gevenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neee nee nee nee.... we accepteren niet zo maar dat mensen boven de 90 doodgaan.
hij was er wel goed inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon buda... die dwingen wij z'n functie weer op te pakken.
Afgeraffeldegreppelheksquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Desnoods met geweldquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat vind je van de dakpannen op de burgemeesterswoning?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
is zeker weer een of ander louche onderneming van US, dat Goudgenot
Dat vind ik wel wat hebben...quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je van de dakpannen op de burgemeesterswoning?
Ik heb de fanten de kwoks.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hebben...
Lijkt op je UI
De bron van die gouddraad van jou.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staat alweer klaar met je vlammenwerper he?
Zsolnay-porseleinquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hebben...
Lijkt op je UI
FRANTICDJ, DE REDDER...quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De bron van die gouddraad van jou.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gekregen van kwiwi, onder lichte druk van bitterbal.
Je woont er wel een eindje vandaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaaiend met een scherp mes zou ik niet echt 'lichte druk' willen noemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na dat akkefietje van vanmiddag moet hij daar nog wel even wat langer blijven wonen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je woont er wel een eindje vandaan.
Dat klinkt als iets waar je raar high van wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Love mushrooms, voor mij denk ik [ afbeelding ]
Ja, ik heb aardig geklaagd daarover maar kwiwi kan ook wel standvastig en hard zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
en weer zin in paddenstoelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat nu weer?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Na dat akkefietje van vanmiddag moet hij daar nog wel even wat langer blijven wonen....
Harde kwiwi’s moeten nog even terug op de fruitschaal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ik heb aardig geklaagd daarover maar kwiwi kan ook wel standvastig en hard zijn.
Of in de blenderquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Harde kwiwi’s moeten nog even terug op de fruitschaal.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]ja ik ga er voor.
Truste allen
Dat vind ik wel rigoureusquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of in de blender![]()
(ze slaapt toch al)
quote:
Ik hoorde dat het de week van de liefde is en had nog een toepasselijke UI.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Love mushrooms, voor mij denk ik [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde dat het de week van de liefde is en had nog een toepasselijke UI.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en weer zin in paddenstoelen
Dit hoor ik nu voor het eerstquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Als je straks bij US woont is het het hele jaar de week van de liefde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Was op vrijwillige basis hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Binnen no time had je drie vrouwen opgesloten in je kerker
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je straks bij US woont is het het hele jaar de week van de liefde.
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onder de rivieren is het gewoon carnaval.
Bestelt pallet Kamagraquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor hem wel, voor de vrouwen is het een eindeloze martelingquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel weer, is zeker weer bang dat ik te lief ga doen ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft bitterbal zeker weer verborgen gehouden voor je.
Volgens mij was er nog helemaal niks afgesproken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op vrijwillige basis hoor
Je kunt een bospod vragen aan Kwiwi?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog helemaal niks afgesproken.Er waren wat probleempjes met wel of niet verhuizen enzo.
Maar een leuk klein huisje voor mij alleen lijkt me ook wel wat. Kan ik lekker doen wat ik zelf wil. [ afbeelding ]
@kwiwi, kabouterhuisje bij mij in de tuin svp.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog helemaal niks afgesproken.Er waren wat probleempjes met wel of niet verhuizen enzo.
Maar een leuk klein huisje voor mij alleen lijkt me ook wel wat. Kan ik lekker doen wat ik zelf wil. [ afbeelding ]
Als die met een slap aftreksel te maken krijgen, doen ze iets niet goed.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
wat weten vrouwen daar nou van?
Jaaa!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt een bospod vragen aan Kwiwi?
In dit geval vrij weinig. Nog nooit in huis gehadquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
wat weten vrouwen daar nou van?
Je paste uren niet achter het stuur van je auto zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, kregen alleen ruzie en dat was best awkward ruzie maken in die toestand
Kwam de deur niet eens uit denk ik...quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je paste uren niet achter het stuur van je auto zeker?
Ik ook nog nooit. Mis ik wat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In dit geval vrij weinig. Nog nooit in huis gehad
Dat moet je dan aan US vragen, die heeft ze kennelijk wel nodigquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Mis ik wat dan?
Heb Star Wars The Empire Strikes Back opgezet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je paste uren niet achter het stuur van je auto zeker?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb Star Wars The Empire Strikes Back opgezet.
Wat moeten jullie nog veel leren allemaalquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet je dan aan US vragen, die heeft ze kennelijk wel nodig
De tentstok blijft hier nog wel aardig vier overeindquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moeten jullie nog veel leren allemaal
Zes uur lang terwijl hij ondertussen ook kan koken, kruiswoordpuzzels maken, schilderen, voetbal kijken, met zijn moeder bellen en PlayStation spelen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De tentstok blijft hier nog wel aardig vier overeind
Moet ie dat allemaal met een tentstok doen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes uur lang terwijl hij ondertussen ook kan koken, kruiswoordpuzzels maken, schilderen, voetbal kijken, met zijn moeder bellen en PlayStation spelen?
Zonder kom ik de werkweek niet door.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja je hoort soms wel dingen. Extacy, mdma, coke..ben er nooit aan begonnen.
Probeer ik op mijn 55ste wel een keer ofzo
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder kom ik de werkweek niet door.
Ja best wel, het is dan ook meer een cadeautje voor haar zeg maar, zelf zwelt je keel op, gaat je neus dichtzitten en je hebt drie dagen knallende koppijn, is een teken van liefde zou je kunnen zeggen maar eenmalig is genoegquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet ie dat allemaal met een tentstok doen dan?Vermoeiend gedoe...
Same samequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Oh nee dat is cafeīne![]()
Ohhhhhh lord... ja nee.... toen wij die fase hadden waren we gewoon nog jongquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja best wel, het is dan ook meer een cadeautje voor haar zeg maar, zelf zwelt je keel op, gaat je neus dichtzitten en je hebt drie dagen knallende koppijn, is een teken van liefde zou je kunnen zeggen maar eenmalig is genoeg
heb je 'mquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij droom ik van karts vannacht.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhh lord... ja nee.... toen wij die fase hadden waren we gewoon nog jong
quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij droom ik van karts vannacht.
quote:
Prima tussendoorvermaak en wellicht krijg ik de kerel ook nog wel zover.quote:
Wordt lachen morgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Prima tussendoorvermaak en wellicht krijg ik de kerel ook nog wel zover.
Al was ik net vooral de Animal Crossing track aan het bekijken in een time trial. En ik snap mijn controls nog niet zo goed.
Wel de stuurhulp meteen uitgezet.
quote:
Oeh. Hoe lang moet dta duren?quote:Op donderdag 11 februari 2021 06:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedemorgen. hevige spierpijn in armen en benen van tweede vaccinatie
Dat kan. De Engelse variant is nu dominant.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:25 schreef bitterbal het volgende:
een moeder van een collega is nu voor de 2e keer besmet geraakt... eerste was vorig jaar wel ergens zomer en nu weer.
Zuur ook. geloof dat de vrouw niet heel ziek was vorige keer. is ook al wat ouder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan. De Engelse variant is nu dominant.
Meestal valt de arm er vanzelf vanaf na een dag of 2.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh. Hoe lang moet dta duren?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal valt de arm er vanzelf vanaf na een dag of 2.
Tja zuur, zuur. Als je niet op de IC belandt is het toch niet erger dan griep krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zuur ook. geloof dat de vrouw niet heel ziek was vorige keer. is ook al wat ouder.
En onze storemanager was ook ziek toch. 51. Wel paar dagen toch wel ziek geweest en nu nog steeds kortademig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja voor de 2e keer is toch niet leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja zuur, zuur. Als je niet op de IC belandt is het toch niet erger dan griep krijgen?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Maar het goede nieuws van vandaagNog twee dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En uitgerekend vandaag en morgen de meeste meetings.![]()
Tja, er is zoveel niet leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de 2e keer is toch niet leuk
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Maar het goede nieuws van vandaagduurt langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Je rolmopsje is er nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:35 schreef dud0r het volgende:
Mogguh vriendjes en vriendinnetjes en dikke Haags
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog twee dagen![]()
En uitgerekend vandaag en morgen de meeste meetings.
Er staat op de nos site bij meest gekeken filmpjes een filmpje van een zoom meeting waar iemand perongeluk een katten filter heeft gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog twee dagen![]()
En uitgerekend vandaag en morgen de meeste meetings.
Die wandelende MacDonalds zal nog wel slapenquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je rolmopsje is er nog niet.
Nee ben al wakkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die wandelende MacDonalds zal nog wel slapen
hmmquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
Dacht net bij het opstaan zal ik vandaag maccie lunchen
Maar ik had het ook niet over jouquote:
Ken een aantal mensen die 3-6 maanden nog allerlei rest-klachten houden. Van geen reuk/smaak, tot COPD klachten, tot concentratieproblemen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja zuur, zuur. Als je niet op de IC belandt is het toch niet erger dan griep krijgen?
oh :pquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik had het ook niet over jou
Shit, had gehoopt dat het niet uit zou lekkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Er staat op de nos site bij meest gekeken filmpjes een filmpje van een zoom meeting waar iemand perongeluk een katten filter heeft gedaan
quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit, had gehoopt dat het niet uit zou lekken
Nog nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je em gezien? ik moest echt hard lachen
Grappigquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je em gezien? ik moest echt hard lachen
val je nog steeds af?quote:Op donderdag 11 februari 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, nou, dat was een lekker eitje
ik had Griekse yoghurt met mangoquote:Op donderdag 11 februari 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, nou, dat was een lekker eitje
voor je bikinibody a.s. zomer?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu stabiel op een goed gewicht
dat heb je snel voor elkaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu stabiel op een goed gewicht
Beetje over het strand paraderen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor je bikinibody a.s. zomer?
ahhh d8 dat je meer kwijt moestquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er hoefde maar vijf kilo af
Er kunnen nog best wat kilo’s af, maar dat hoeft van mezelf niet. Mijn bmi is nu goed en mijn kleren passen. Ik zal nooit een Badr wordenquote:
Gooi jezelf over de armleuning van de bank.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:08 schreef dud0r het volgende:
Kan iemand me even Heimlich maneuvreren? Stik in m'n brood
Mijn bank heeft geen armleuningquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi jezelf over de armleuning van de bank.
daar kan Ballie je wel bij helpen.quote:
Levertijd 8 weken. Red je dat nog Dud0r?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan Ballie je wel bij helpen.
Rugleuning staat tegen de muur en iets voor de verwarming dus ook geen ruimte voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rugleuning dan.
Wat een rare bank.
Op een rugkussenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Waar leg je je hoofd dan tegenaan als je op de bank gaat tukken?
RAARquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rugleuning staat tegen de muur en iets voor de verwarming dus ook geen ruimte voor.
En niks rare bank. Gewoon een IKEA bank. Zijleuning vond ik niet nodig
Dat wordt niemand zomaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er kunnen nog best wat kilo’s af, maar dat hoeft van mezelf niet. Mijn bmi is nu goed en mijn kleren passen. Ik zal nooit een Badr worden
yayquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ballie: Yay or Nay?:
https://www.jdsports.nl/p(...)16031058_jdsportsnl/
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
kan het al op de grachten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:22 schreef Karzai het volgende:
Wat een mooie heldere zonnige ochtend, jammer dat ik moet werken anders was ik een stuk gaan schaatsen
welke?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
ik keek net ook op die site voor nike.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
kan het al op de grachten?
Oh, ja die kleurtjes zijn meer iets voor jouquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alweer weg geklikt. Wit met paars dacht ik ;P
jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ja die kleurtjes zijn meer iets voor jou
Ik zie nu dat ze van de AM90 ook slippers hebben gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Maar heb braaf alles weer weg geklikt
De slippers bedoel je toch?quote:
tegenwoordig is het hip om die slippers buiten te dragen en dan met van die witte of zwarte sportsokken aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De slippers bedoel je toch?
Nee, dat niet, maar nu vind ik sowieso dat men die plastic slippers alleen in de douche en kleedkamer moet dragen
Of op de camping of als je op je bankje in de voortuin een biertje zit te drinken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De slippers bedoel je toch?
Nee, dat niet, maar nu vind ik sowieso dat men die plastic slippers alleen in de douche en kleedkamer moet dragen
Klopt, maar ik ben het daar niet mee eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegenwoordig is het hip om die slippers buiten te dragen en dan met van die witte of zwarte sportsokken aan
ik zal het tegen ze zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben het daar niet mee eens
Als je een bankje in je voortuin hebt, heb je ook wel schijt aan een dresscodequote:Op donderdag 11 februari 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of op de camping of als je op je bankje in de voortuin een biertje zit te drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mag ik toekijken?quote:
Komend weekend gaat het dooien overdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
blij als die sneeuwdrab met ijs weer weg is. Kan ik weer zonder gekke sneeuwlaarzen naar buiten
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een bankje in je voortuin hebt, heb je ook wel schijt aan een dresscodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen ruimte voor een bankje op de oprit. Niet dat ik naast m'n kliko's wil zitten, maar goed. Details.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dan al? Hopelijk valt het zaterdag nog mee, Joop wilde nog schaatsen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komend weekend gaat het dooien overdag
het zat vast in de bestrating dus ik heb het nooit weg gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor een bankje op de oprit. Niet dat ik naast m'n kliko's wil zitten, maar goed. Details.
Volgens mijn weer app zou het zaterdag overdag rond de 0 zijn, dan kun je nog wel prima schaatsen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan al? Hopelijk valt het zaterdag nog mee, Joop wilde nog schaatsen.
En gezien hoe vaak 'ie schaatst, komt 'ie zondag niet verder dan de bank, want spierpijn, dus één dag is zat.
Ja, een plek voor vieze schoenen mis ik wel een beetje, da's nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zat vast in de bestrating dus ik heb het nooit weg gehaald
maar om de ramen te lappen was het handig of om je vieze modderschoenen uit te trekken.
en ik heb ik er ook wel eens bier op gedronken
oh, ben je er zo eenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoorMaar dan wijs ik wel naar jou dat jij de gene bent die het er niet mee eens is
Zou je niet flink moeten kwispelen om ook het ijs op te gaan als ijsdraak?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, zaterdag wordt het op z'n warmst -2 overdag volgens de voorspelling. Dan moet een stukje het ijs op wel lukken voor 'm.
* IJsdraakje slaat het schaatsen over en gaat direct door naar de zopie
Hier zal het ook wel spierpijn gaan worden. Ik wil eigenlijk zaterdag en zondag gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan al? Hopelijk valt het zaterdag nog mee, Joop wilde nog schaatsen.
En gezien hoe vaak 'ie schaatst, komt 'ie zondag niet verder dan de bank, want spierpijn, dus één dag is zat.
Tegenwoordig heb ik daarvoor een bankje binnen in de bijkeuken a.k.a. het fietsenhokquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een plek voor vieze schoenen mis ik wel een beetje, da's nu wel duidelijk.![]()
Wel een beetje jammer dat de schaatsbanen hier in de buurt alleen open zijn voor kinderen want corona.Oh well.
De 'ijs' in ijsdraak komt van m'n liefde voor ijsjes consumeren, niet van dat gladde spul onder m'n voeten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je niet flink moeten kwispelen om ook het ijs op te gaan als ijsdraak?
Vinex in het westen, die hebben geen bijkeukens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik daarvoor een bankje binnen in de bijkeuken a.k.a. het fietsenhok
ohquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De 'ijs' in ijsdraak komt van m'n liefde voor ijsjes consumeren, niet van dat gladde spul onder m'n voeten.
Ik verzin 'm ook ter plekke.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohheb ik altijd anders gedacht
bijbouwen dan maarquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vinex in het westen, die hebben geen bijkeukens.
zo eenquote:
Dat past niet.quote:
Ik heb momenteel ook misschien wel wat meer ruimte dan een mens in zn eentje nodig zou hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat past niet.![]()
Maar ik ben er ook nooit een gewend geweest, dus missen doe ik het ook niet echt.
ik wil deze maar vind ze te duurquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook misschien wel wat meer ruimte dan een mens in zn eentje nodig zou hebben
ik zou het bijltje erbij neergooienquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrij felle discussie over de "quality targets" die we nu opgelegd krijgen. Lekker uur lang op elkaar inhakken.
air max zijn toch allemaal zo duur?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil deze maar vind ze te duur
https://www.asphaltgold.c(...)=cpc&utm_campaign=rm
ja maar soms gaan ze in de sale.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
air max zijn toch allemaal zo duur?
gewoon geen nikes kopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil deze maar vind ze te duur
https://www.asphaltgold.c(...)=cpc&utm_campaign=rm
hahahahahahahaquote:
Ik kan lekker achterover zitten. Aantal managers op mijn niveau daar daar erg bedreven in zijn en zijn erg kritisch daarin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het bijltje erbij neergooien
Ook even gedaan, groen links bovenaan met 19 uit 29, toch nog met tien punten oneens daarna een hele zwik op 18 en 17, de rechtse en christelijke partijen bungelen onderaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
ik deed zojuist de stemchecker van de volkskrant
https://www.volkskrant.nl(...)cker-tweede-kamer/#/
Confronterend dit.
Ja, maar geen idee wat dat met air max te maken heeftquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
koop je graag veel te dure rommel dan?
Oh, hendig, ik kom uit bij de partij waar ik op gestemd heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
Confronterend dit.
quote:
De eerste partij waarop ik zou overwegen te stemmen stat op de 6de plek in de lijstquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook even gedaan, groen links bovenaan met 19 uit 29, toch nog met tien punten oneens daarna een hele zwik op 18 en 17, de rechtse en christelijke partijen bungelen onderaan
Ik bij de SGPquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hendig, ik kom uit bij de partij waar ik op gestemd heb.
zelfde veel te dure rommel, immers zelfde merkquote:Op donderdag 11 februari 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee wat dat met air max te maken heeft
Dit is natuurlijk ook gekleurd aangezien aantal partijen mee-regeren en dan misschien niet puur een eigen standpunten uit kunnen dragen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
Confronterend dit.
Haaaa.quote:
FVD en PVVquote:
Ik claim de laatste plaats vast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje
@:haags
@:kwiwi
@:engine
@:liesje1979
@:ygritte
vanavond 20u kartgenot
Dat wordt lopen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk om boodschappenmaar kan met zowel fiets als auto niet naar buiten tot 16u
Deur van de parkeergarage wordt gerepareerd.
Lekker laten bezorgen yoloquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk om boodschappenmaar kan met zowel fiets als auto niet naar buiten tot 16u
Je woont toch nu niet meer in een gat aan het einde van de wereld waar elk bezoek aan de supermarkt een meerdaagse etappe is?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zwaar is zwaar?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja moet zware meuk hebben. dus minimaal fiets
supermarkt was in m'n vorige woonplaats dichterbijquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont toch nu niet meer in een gat aan het einde van de wereld waar elk bezoek aan de supermarkt een meerdaagse etappe is?
paar 6 packs frisdrank en een krat bier enzo want er komt visitequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zwaar is zwaar?
#teamstevigerugzak
Of gewoon 2x lopen, goed voor de stapjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja moet zware meuk hebben. dus minimaal fiets
Precies wat jij doet tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo
Jij komt met een probleem, mensen dragen allemaal oplossingen aan en het enige wat je doet is oplossingen afschieten
Hoax, je mag er toch maar één op visite.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paar 6 packs frisdrank en een krat bier enzo want er komt visite
pciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, je mag er toch maar één op visite.
Maar dat kan na 16u ook nog wel wss, zooi halen.
Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies wat jij doet tochmet je excelsheetjes
Zou een weekje wachten met de planten eigenlijk. Die vrieskou is no bueno en spint tiert welig met die droge lucht binnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
Maar de simpelste oplossing: tot 16u wachtenen dan ff fietsen.
En wil eigenlijk ook nog wat nieuwe planten meenemen.
Heb je de verhuisborrel vandaag?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paar 6 packs frisdrank en een krat bier enzo want er komt visite
ja kijk wel even.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou een weekje wachten met de planten eigenlijk. Die vrieskou is no bueno en spint tiert welig met die droge lucht binnen.
https://www.ikea.com/nl/n(...)ige-bruin-s89305615/quote:
Oh nice! Ik hoop dat ik de spint uit m'n Thea krijg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kijk wel even.
die aaltjes lijken wel te werken trouwensal 24u geen vliegjes geobserveerd.
fingers crossed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nice! Ik hoop dat ik de spint uit m'n Thea krijg.
Ik ga even kijken of het lukt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje
@:haags
@:kwiwi
@:engine
@:liesje1979
@:ygritte
vanavond 20u kartgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |