SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, wacht. Mij eigenlijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zo kan ik nog wel voor maandag bestellen, maar dat is me te laat
Ik val onder beidequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook alleen voor zwakke en luie mensen toch?
Je hebt nog tot morgen. Dat je niet geoefend hebt dan is niet zo ergquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Mario Kart download schiet niet op.
Mag je meteen ook weer andere kinderen thuishouden als je die hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Lol maandag KDV weer voorlopig open, vandaag kinderen van een groep die op maandag geweest zijn gebeld dat ze allen weer thuis mogen blijven en zaterdag mogen testen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen. Dat je niet geoefend hebt dan is niet zo erg
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je meteen ook weer andere kinderen thuishouden als je die hebt.
Sneeuwbal-effect.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En de collega's die op die groep hebben gewerkt ook, plus hun gezinnen.
Pehehehequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Zaten we vandaag koffie te drinken aan tafel. begon de een tegen de ander; goh ja ik heb mijn zoon de 10 geboden uitgelegd. De ander; ja als je die allemaal naleeft wordt je echt geblessed
krijg toch de tyfus
Beetje respect he, voor gelovigenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Zaten we vandaag koffie te drinken aan tafel. begon de een tegen de ander; goh ja ik heb mijn zoon de 10 geboden uitgelegd. De ander; ja als je die allemaal naleeft wordt je echt geblessed
krijg toch de tyfus
Nou ja... hopelijk geneest dat iedereen dan ook direct van 'Pietje is eigenlijk ziek maar dat komt niet zo goed uit dus zetpil en gaan met die banaan. Oh ja... laten het dan ook vooral maar niet zeggen'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En de collega's die op die groep hebben gewerkt ook, plus hun gezinnen.
Volgende keer thee dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Volgens mij zat die niet bij de 10 plagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Ik zou morgen met een vergiet op aan het werk gaan!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Weet je zeker dat ze bedden verkopen daar?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
nee we verkopen andere dingen uitstralingquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze bedden verkopen daar?
Verkopen jullie mij?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we verkopen andere dingen uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |