SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm, wacht. Mij eigenlijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zo kan ik nog wel voor maandag bestellen, maar dat is me te laat
Ik val onder beidequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook alleen voor zwakke en luie mensen toch?
Je hebt nog tot morgen. Dat je niet geoefend hebt dan is niet zo ergquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Mario Kart download schiet niet op.
Mag je meteen ook weer andere kinderen thuishouden als je die hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Lol maandag KDV weer voorlopig open, vandaag kinderen van een groep die op maandag geweest zijn gebeld dat ze allen weer thuis mogen blijven en zaterdag mogen testen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen. Dat je niet geoefend hebt dan is niet zo erg
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je meteen ook weer andere kinderen thuishouden als je die hebt.
Sneeuwbal-effect.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En de collega's die op die groep hebben gewerkt ook, plus hun gezinnen.
Pehehehequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Zaten we vandaag koffie te drinken aan tafel. begon de een tegen de ander; goh ja ik heb mijn zoon de 10 geboden uitgelegd. De ander; ja als je die allemaal naleeft wordt je echt geblessed
krijg toch de tyfus
Beetje respect he, voor gelovigenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Zaten we vandaag koffie te drinken aan tafel. begon de een tegen de ander; goh ja ik heb mijn zoon de 10 geboden uitgelegd. De ander; ja als je die allemaal naleeft wordt je echt geblessed
krijg toch de tyfus
Nou ja... hopelijk geneest dat iedereen dan ook direct van 'Pietje is eigenlijk ziek maar dat komt niet zo goed uit dus zetpil en gaan met die banaan. Oh ja... laten het dan ook vooral maar niet zeggen'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En de collega's die op die groep hebben gewerkt ook, plus hun gezinnen.
Volgende keer thee dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Volgens mij zat die niet bij de 10 plagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Ik zou morgen met een vergiet op aan het werk gaan!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
Weet je zeker dat ze bedden verkopen daar?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg toch de tyfus
nee we verkopen andere dingen uitstralingquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze bedden verkopen daar?
Verkopen jullie mij?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we verkopen andere dingen uitstraling
Nee dat was meer een kindergrapje, kikkers, sprinkhanen, muggen luizen :pquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zat die niet bij de 10 plagen.
Wat ze verdienen ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beetje respect he, voor gelovigen
hoe bedoel je kindergrapje?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat was meer een kindergrapje, kikkers, sprinkhanen, muggen luizen :p
Pest dan weer wel
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebakken lucht zit overal
Nee, maar ik wilde ook even meeclaimenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit Picnic ook in Zwitserland??![]()
![]()
![]()
![]()
Als je door de proeftijd bent dan ga je ook geloven in de 10 geboden van S&Squote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
En een ander vond de media markt maar slecht want op de site staat binnen 24 uur in huis en dat gebeurde niet dus ik zei dat wij ook dingen beloven die we niet nakomen maar dat was anders .
Moah die kan je wel onder 'geen valse getuigenis spreken' scharen lijkt mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
er zou een 11e gebod moeten komen; Gij Zult niet oplichten en dingen beloven die u niet waar kunt maken.
Het gros van de 10 plagen was 'ongedierte'quote:
O ja dat deden wij ook, en 3x per dag biddenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog van de basisschool, daar begonnen we dag met een stuk uit debijbel en dan bij die plagen dacht ik wel altijd goh wat een pech hadden die mensen toch met zoooveeeeeeeel rampspoed
Bijbelbal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog van de basisschool, daar begonnen we dag met een stuk uit debijbel en dan bij die plagen dacht ik wel altijd goh wat een pech hadden die mensen toch met zoooveeeeeeeel rampspoed
ja weet niet hoe men het anders volhoudt. Zal een soort van brainwashing plaats vinden denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je door de proeftijd bent dan ga je ook geloven in de 10 geboden van S&S
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat deden wij ook, en 3x per dag bidden
De collega in kwestie heeft al 3x thuis gezeten ivm quarantaine waarvan 1x met corona met heftige klachten. Dus nee ik denk dat het er bij sommigen gewoon niet in gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... hopelijk geneest dat iedereen dan ook direct van 'Pietje is eigenlijk ziek maar dat komt niet zo goed uit dus zetpil en gaan met die banaan. Oh ja... laten het dan ook vooral maar niet zeggen'.
Oeh hebben jullie ook van die company policy leuzen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe men het anders volhoudt. Zal een soort van brainwashing plaats vinden denk ik
Zit dat niet al ongeveer in die eerste 10?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
er zou een 11e gebod moeten komen; Gij Zult niet oplichten en dingen beloven die u niet waar kunt maken.
Katholieke basisschoolquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat voor scholen zaten jullie op? De talibanschool?
ja ik geloof ik alleen aaan het begin van de les.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat deden wij ook, en 3x per dag bidden
Ik zat op ernstig katholieke middelbare scholen, maar daar werd ook niet gebedenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik op de basisschool heb moeten binnen, ondanks dat het een RK basisschool was...
Nee gewoon christelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat voor scholen zaten jullie op? De talibanschool?
Ja, ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit Jozef gespeeld in een musical op de basisschool
Ah daar heb je het alquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik op de basisschool heb moeten binnen, ondanks dat het een RK basisschool was...
hmm dat valt geloof ik nog wel mee ;Pquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh hebben jullie ook van die company policy leuzen?
Elke dagquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Haal je toch de politie erbij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik geloof ik alleen aaan het begin van de les.
nou ja echt ik vind het walgelijk. Het zou werkelijkwaar verboden moeten worden en net als een rookvrije werkplek zou ik het ook fijn vinden als ik een religieusvrije werkplek zou hebben want je kan er niks van zeggen
Dat is onbeleefd en blabla maar mijn nekharen gaan er werkelijkwaar van overreid bij dat soort gesprekken.
nou ja nog extra.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit dat niet al ongeveer in die eerste 10?
is toch niet verbodenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Haal je toch de politie erbij.
Ja ik ben ook wel voor een religievrije werkplekquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja echt ik vind het walgelijk. Het zou werkelijkwaar verboden moeten worden en net als een rookvrije werkplek zou ik het ook fijn vinden als ik een religieusvrije werkplek zou hebben want je kan er niks van zeggen
Dat is onbeleefd en blabla maar mijn nekharen gaan er werkelijkwaar van overreid bij dat soort gesprekken.
Ik heb wel vormsel en communie gedaan en even kort voor misdienaar gespeeld. Maar inmiddels ben ik geheel geloofsvrij. Ik heb denk ik ook nooit echt geloofd, dacht dat het er bij hoorde ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat op ernstig katholieke middelbare scholen, maar daar werd ook niet gebeden
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is wel handig op begrafenissen als je het een en ander kent.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel vormsel en communie gedaan en even kort voor misdienaar gespeeld. Maar inmiddels ben ik geheel geloofsvrij. Ik heb denk ik ook nooit echt geloofd, dacht dat het er bij hoorde ofzo
Ik heb 2 Jehova's op het werkquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel voor een religievrije werkplek
O, dat heb ik allemaal niet gedaan, want ik ben niet katholiek. Maar in mijn regio zijn bijna alle middelbare scholen katholiek. Gelukkig merkte je daar eigenlijk niks van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel vormsel en communie gedaan en even kort voor misdienaar gespeeld. Maar inmiddels ben ik geheel geloofsvrij. Ik heb denk ik ook nooit echt geloofd, dacht dat het er bij hoorde ofzo
Huh, jij komt toch uit de zwarte kousen hoek?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik allemaal niet gedaan, want ik ben niet katholiek. Maar in mijn regio zijn bijna alle middelbare scholen katholiek. Gelukkig merkte je daar eigenlijk niks van.
En, gelukt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eentje, keer gevraagd of ze haar tieten wilde laten zien, echt
Ik heb maar 2 echte begrafenissen gehad, rest crematies..quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is wel handig op begrafenissen als je het een en ander kent.
Gelukkig niet mijn afdeling, maar die idioten hebben er bijvoorbeeld wel voor gezorgd dat een eindejaarsfeest hebben en geen kerstfeestquote:
ik wil niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat valt geloof ik nog wel mee ;P
Nee. Ik heb wel jaren in zwartekousenland gewerkt en gewoond. In de prachtige Alblasserwaardquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Huh, jij komt toch uit de zwarte kousen hoek?
Zit het met verbazing te lezen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga me niet opwinden over GC feedback. Maar volgens deze logica zouden we dus volgende week zaterdag een grote fokmeet op de dam kunnen organiseren om saampjes koffie te drinken
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte begrafenissen gehad, rest crematies..
Nu ik er zo over na denk, waren die 2 begrafenissen wel de minst leuke. De ene was zelfmoord, de andere gewoon moord![]()
![]()
![]()
Ik was een keer op station Dordrecht en toen zag ik een vrouw met een zwart hoedje en zo'n netje. Toen dacht; o ja, we zijn hiero.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel jaren in zwartekousenland gewerkt en gewoond. In de prachtige Alblasserwaard
En dan doen jullie geen kerstversiering? Geloven ze niet dat jezus is geboren dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig niet mijn afdeling, maar die idioten hebben er bijvoorbeeld wel voor gezorgd dat een eindejaarsfeest hebben en geen kerstfeest
Ja, Dordrecht is een beetje het overgangsgebied. Zeg maar Checkpoint Charliequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[..]
Ik was een keer op station Dordrecht en toen zag ik een vrouw met een zwart hoedje en zo'n netje. Toen dacht; o ja, we zijn hiero.
bijnaquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja wel.. maar dan wil ik dit voor een maand of drie:
[ afbeelding ]
Nee, dat heb je nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eentje, keer gevraagd of ze haar tieten wilde laten zien, echt
Mooiste van Checkpoint Charlie vandaag de dag is dat het voor een McDonald's ligt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Dordrecht is een beetje het overgangsgebied. Zeg maar Checkpoint Charlie
Jep, mag geen boom en zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan doen jullie geen kerstversiering? Geloven ze niet dat jezus is geboren dan?
had jij nog klagersquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan doen jullie geen kerstversiering? Geloven ze niet dat jezus is geboren dan?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mooiste van Checkpoint Charlie vandaag de dag is dat het voor een McDonald's ligt.
Ik kan prima zonder hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is wel handig op begrafenissen als je het een en ander kent.
Sommige stromingen geloven dat kerst een heidense feestdag is, gekopieerd door de eerste christenen en wat aangepastquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze feesten niet. Is des duivels ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Onze gereformeerde buren hadden ook nooit een kerstboom. Dat was te frivool of zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep, mag geen boom en zo.
Geen idee, ik ga ze echt niet vragen naar de redenatie achter hun waanideeën
Het was wel goed wandelen vandaag!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij vindt dit zeker wel extreem lekker weer nu?
Mocht wat kouder zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij vindt dit zeker wel extreem lekker weer nu?
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit het met verbazing te lezen....
Bij de Mac of CC?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kom je daar vaak?
Ik zou liever voor een currywurst gaan
nee doe maar niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jep, mag geen boom en zo.
Geen idee, ik ga ze echt niet vragen naar de redenatie achter hun waanideeën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |