SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak je zelf sushi?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel. Zeker in deze tijd..
moeten we niet hebben. Chocola is een eerste levensbehoeftequote:
Oh ja even saucijzebroodje in de pan gooienquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar Gergi heeft nooit snacks in huis
Hier altijd een beetje hetzelfde:quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen even bedenken wat er nog allemaal bij gaat komen.
Kan je Koen wat bij staan bij ophaalbrug dinges. Die verzaakt ook maar wat de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel dichtbij het centrum van de macht.
Gemeen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja even saucijzebroodje in de pan gooien
Kan ik op zich wel, maar doe ik bijna nooit. De laatste keer is denk ik alweer zeker twee jaar geledenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier altijd een beetje hetzelfde:
Guacemole, zongedroogde tomaatjes en gewone tomaat, augurk, hamburgersaus van Unox en dan op een zacht en 'luxe' hamburgerbroodje..
Of bedoelde je met erbij; Gerechtjes voor ernaast?
Ik ga als dorpspsycholoog en wilde weldoener toch niet dat soort werk doen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je Koen wat bij staan bij ophaalbrug dinges. Die verzaakt ook maar wat de laatste tijd.
Oh ja. Slaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Inderdaad wat ook op de hamburger erbij zit; denk cheddar; ui; augurk; beetje sla.
Dit geeft je wel recht om te bepalen wie er wel en niet in komtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga als dorpspsycholoog en wilde weldoener toch niet dat soort werk doen?
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier altijd een beetje hetzelfde:
Guacemole, zongedroogde tomaatjes en gewone tomaat, augurk, hamburgersaus van Unox en dan op een zacht en 'luxe' hamburgerbroodje..
Of bedoelde je met erbij; Gerechtjes voor ernaast?
Mag ik dan bij jou schuilen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.
Borsten, checkquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit geeft je wel recht om te bepalen wie er wel en niet in komt
vergeet de gebakken spek en ei nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Inderdaad wat ook op de hamburger erbij zit; denk cheddar; ui; augurk; beetje sla.
Waar laat ik dan mijn harem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.
Je moet hem dan wel delen met Jacq (dat wordt zijn ex want die wil verhuizen) en Sjiiiiitake... dat je het even weetquote:
Tussen de olifanten? Kunnen die ze gelijk verzorgen. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar laat ik dan mijn harem?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook niet voor de verhuizing van US, Veel leegstand in het centrum zorgt al snel voor verpaupering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |