SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak je zelf sushi?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel. Zeker in deze tijd..
moeten we niet hebben. Chocola is een eerste levensbehoeftequote:
Oh ja even saucijzebroodje in de pan gooienquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar Gergi heeft nooit snacks in huis
Hier altijd een beetje hetzelfde:quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen even bedenken wat er nog allemaal bij gaat komen.
Kan je Koen wat bij staan bij ophaalbrug dinges. Die verzaakt ook maar wat de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel dichtbij het centrum van de macht.
Gemeen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja even saucijzebroodje in de pan gooien
Kan ik op zich wel, maar doe ik bijna nooit. De laatste keer is denk ik alweer zeker twee jaar geledenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier altijd een beetje hetzelfde:
Guacemole, zongedroogde tomaatjes en gewone tomaat, augurk, hamburgersaus van Unox en dan op een zacht en 'luxe' hamburgerbroodje..
Of bedoelde je met erbij; Gerechtjes voor ernaast?
Ik ga als dorpspsycholoog en wilde weldoener toch niet dat soort werk doen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je Koen wat bij staan bij ophaalbrug dinges. Die verzaakt ook maar wat de laatste tijd.
Oh ja. Slaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Inderdaad wat ook op de hamburger erbij zit; denk cheddar; ui; augurk; beetje sla.
Dit geeft je wel recht om te bepalen wie er wel en niet in komtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga als dorpspsycholoog en wilde weldoener toch niet dat soort werk doen?
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier altijd een beetje hetzelfde:
Guacemole, zongedroogde tomaatjes en gewone tomaat, augurk, hamburgersaus van Unox en dan op een zacht en 'luxe' hamburgerbroodje..
Of bedoelde je met erbij; Gerechtjes voor ernaast?
Mag ik dan bij jou schuilen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamertje vrij straks op mijn riante eilandvilla.
Borsten, checkquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit geeft je wel recht om te bepalen wie er wel en niet in komt
vergeet de gebakken spek en ei nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Inderdaad wat ook op de hamburger erbij zit; denk cheddar; ui; augurk; beetje sla.
Waar laat ik dan mijn harem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.
Je moet hem dan wel delen met Jacq (dat wordt zijn ex want die wil verhuizen) en Sjiiiiitake... dat je het even weetquote:
Tussen de olifanten? Kunnen die ze gelijk verzorgen. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar laat ik dan mijn harem?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, eiland aanvraag is afgewezen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook niet voor de verhuizing van US, Veel leegstand in het centrum zorgt al snel voor verpaupering
quote:
Duidelijk. Vergeet wat ik zei.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet hem dan wel delen met Jacq (dat wordt zijn ex want die wil verhuizen) en Sjiiiiitake... dat je het even weet
Alleen een broodje hamburger is geen broodje hamburger zonder broodjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het überhaupt een hamburger zonder broodje?
Ja maar dan ruiken al mijn vrouwen iedere avond naar blije fant en rare kwok.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen de olifanten? Kunnen die ze gelijk verzorgen. Twee vliegen in 1 klap.
Ik was eigenlijk gewoon aan het 'zingen'quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij houdt van een beetje risico in het leven zien ik?
Kun je samen met ze douchenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ruiken al mijn vrouwen iedere avond naar blije fant en rare kwok.
Yep even weer de boel op scherp want dit gaat uit de hand lopenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef Ygritte het volgende:
Het illustreert ook wel weer dat we het hek er beter nog even om kunnen laten.
Oeh we hebben al last van leegstand zie ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook niet voor de verhuizing van US, Veel leegstand in het centrum zorgt al snel voor verpaupering
Over dat hek: Ik zou er nog een paar voltjes bij toepenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef Ygritte het volgende:
Het illustreert ook wel weer dat we het hek er beter nog even om kunnen laten.
Zijn we pricipieel op tegenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
waarom is er geen dierentuin in foqueville?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet, dan wordt de picnic rekening 2x zo hoog
Bemoej je met je eigen gargamel jijquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet, dan wordt de picnic rekening 2x zo hoog
ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ik op zich wel, maar doe ik bijna nooit. De laatste keer is denk ik alweer zeker twee jaar geleden.
Als ik het al maak, ga ik meestal voor de luie variant en maak ik een sushi-bowl. Dat is gewoon alle ingrediënten in een kom gooien.
Ik heb niet zoveel geduld om lang in de keuken te staan.
Misschien ook nog een slotgracht met alligators en piranha's er omheen maken voor het geval de stroom een keertje wegvalt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dat hek: Ik zou er nog een paar voltjes bij toepen
Moeten we onze handige harry @FranticDJ er even bij halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over dat hek: Ik zou er nog een paar voltjes bij toepen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn we pricipieel op tegen![]()
In ieder geval bij deze dus...
Freihait Bleihait
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bemoej je met je eigen gargamel jij
Ik zie dit echt helemaal voor mequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Excel sheet woest de prullenbak in.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ruiken al mijn vrouwen iedere avond naar blije fant en rare kwok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |