Hahahahahahahahahahhahahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastig voetballen tegen twaalf man
Mad en angstig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hele matige comeback en Lucille Werner.jpg.
Rosario is dan de twaalfde man?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastig voetballen tegen twaalf man
Begint t wel steeds meer op te lijken.quote:
Sangaré was ook slecht zeg. Wat een zeldzaam matige voetballer is dat; Hendrix kon meer met een bal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Begint t wel steeds meer op te lijken.
Sangare is prima met een voetballer ernaast. Helaas is Rosario dat niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré was ook slecht zeg. Wat een zeldzaam matige voetballer is dat; Hendrix kon meer met een bal.
Dat betekent vaak dat je er niet veel van kan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sangare is prima met een voetballer ernaast.
Ik vind dat je met de term voetballer hem teveel krediet geeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sangare is prima met een voetballer ernaast. Helaas is Rosario dat niet.
Sterk in de duels, bal afpakken, verdedigend. Zo’n speler heb je ook nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent vaak dat je er niet veel van kan.
Maar over 't algemeen wel beter in alles. Alleen naast El Pablo is dat hele 'blok' 5x niks. Die mag je meteen vervangen, zodra 't kan. Toch indrukwekkend dat hij al 3 jaar in de basis staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré was ook slecht zeg. Wat een zeldzaam matige voetballer is dat; Hendrix kon meer met een bal.
Na deze maand is dat seizoen voorbij. Kunnen we vast gaan bouwen voor het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wordt nog een lang en pijnlijk seizoen.
En toch staan we (nog) 2e
SCHUIMBEKKENDZIEDENDquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt OnbekendeUser#273
Jullie hebben de tweede helft gewonnen!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Belangrijkste is winnen vind ik. Maar ieder zijn meug.
Absoluut, en voor de wedstrijd zei hij nog dat dat niet zoveel uit maakt want ze hadden zaterdag Twente van de mat geveegd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Schmidt nu zeggen dat het misschien ook aan de voorbereiding heeft gelegen dat ze niet scherp waren. Mag ik het best amateuristisch vinden dat een club als PSV een dag niet kan trainen omdat er een bak sneeuw is gevallen?
Kijk ‘m flexen en gatekeepen als quasi-regularquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt OnbekendeUser#273
tuurlijk. genoeg velden die je kan afhuren of sportzalen oid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Schmidt nu zeggen dat het misschien ook aan de voorbereiding heeft gelegen dat ze niet scherp waren. Mag ik het best amateuristisch vinden dat een club als PSV een dag niet kan trainen omdat er een bak sneeuw is gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |