Sta je dan met je debiele TTquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:28 schreef PSVCL het volgende:
Rosario en Dumfries![]()
Het centraal duo is ook niet goed genoeg
Je zou verwachten dat je na een keer of 15 wat volwassener gaat worden, maar die vlieger gaat bij jou niet helemaal op geloof ik.quote:
wow saltyquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
Er is weer een blik successupporters van Ajax opengetrokken zie ik?
Ziedend met een vleugje madquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
@7Eleven is er. Dan weet je dat het beter kan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
bizar dat zo’n coach gewoon op te pikken was in chinaquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Het valt me erg tegen dat Schmidt nooit in staat is om in te grijpen door middel van een andere tactiek of qua wissels. Het is altijd hetzelfde, als dat niet loopt dan kun je de wedstrijd wel opgeven. Dan wordt het ook niks meer.
Overigens zijn Rosario en Dumfries echt schandalig slecht. Dumfries heeft het hele seizoen nog amper een goeie pot gespeeld.
Ik vind die Boscagli met afstand de beste van de vier achterin.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef PSVCL het volgende:
Het centraal duo is ook niet goed genoeg, zodra ze een beetje tegenstand hebben raken ze in paniek
goede analyse, denk je een ommekeer 2e helft? Gaat er gesloopt worden?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:56 schreef PSVCL het volgende:
Het centraal duo is ook niet goed genoeg, zodra ze een beetje tegenstand hebben raken ze in paniek
Verdedigend wel matig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind die Boscagli met afstand de beste van de vier achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |