SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je dus 2x?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm dacht dat ik maar een webinar moest volgen maar dit is alleen BHV
Virtueel het deksel op de pan doen en virtueel dat ding uit sprayen met een brandblusserquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
Lol@tt
Dit gaat een saaie twee uur worden
Ja het is me nog niet helemaal duidelijk. Hun ook niet geloof ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je dus 2x?Hoezo kunnen ze dat niet even in 1 doen
We willen geen excessenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen Hooters filiaal in Foqueville?
Beetje op je toetsenbord hengsten voor de borstcompressiesquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Virtueel het deksel op de pan doen en virtueel dat ding uit sprayen met een brandblusser
Bijzonder dat ze niet voor eerst de andere kiezen. Die is namelijk 'verplicht'quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het is me nog niet helemaal duidelijk. Hun ook niet geloof ik.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje op je toetsenbord hengsten voor de borstcompressies
Waarom wel?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen Hooters filiaal in Foqueville?
Oh handigquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het is me nog niet helemaal duidelijk. Hun ook niet geloof ik.
Sneeuw vooral.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Boh, wat is het lekker buiten!
De hot wings schijnen lekker te zijnquote:
Misschien heb ik zelf ook wel niet handig gekozen, want ik heb vooral gekozen voor een handig tijdstip. Maar heb de mail net gecheckt en daar hebben ze het ook alleen over BHV.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze niet voor eerst de andere kiezen. Die is namelijk 'verplicht'
Ik kreeg een mini Anne thuis om dat op te doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje op je toetsenbord hengsten voor de borstcompressies
die lekker reflecteert op de sneeuw waardoor je geen kut zietquote:
Het licht was wel een tikje felquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
die lekker reflecteert op de sneeuw waardoor je geen kut ziet
Anne is toch al vrij mini?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg een mini Anne thuis om dat op te doen
Als ik aan het rijden ben of buiten rondloop zie ik vrij zelden een kut..quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben de Geflambeerde Gerbil toch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hot wings schijnen lekker te zijn
Ik had m'n zonnebril ook maar in m'n tas gegooid voor het geval dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mehhhh vragenstellers... t'is toch al de zoveelste herhaling....quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heb ik zelf ook wel niet handig gekozen, want ik heb vooral gekozen voor een handig tijdstip. Maar heb de mail net gecheckt en daar hebben ze het ook alleen over BHV.
We zijn met een grote groep en er zitten vragenstellers bij.
Is er eigenlijk al een nieuwe serveerster aangenomen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben de Geflambeerde Gerbil toch.
[..]
Ik had m'n zonnebril ook maar in m'n tas gegooid voor het geval dat.
Maar sneeuwt weer dus.
Misschien wat voor Fles?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een nieuwe serveerster aangenomen?
Sneeuw?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben de Geflambeerde Gerbil toch.
[..]
Ik had m'n zonnebril ook maar in m'n tas gegooid voor het geval dat.
Maar sneeuwt weer dus.
ik denk dat hij liever kookt..quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sneeuw?
maar goed, de geflambeerde gerbil dus.
moet ik daar reserveren als ik CL zondag voor valentijnsdag mee uit eten wil nemen?
quote:
Zekers! Er dwarrelt om de haverklap weer verse naar beneden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sneeuw?
maar goed, de geflambeerde gerbil dus.
moet ik daar reserveren als ik CL zondag voor valentijnsdag mee uit eten wil nemen?
liefde voor gerriesquote:
gekkies met jullie sneeuw.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Zekers! Er dwarrelt om de haverklap weer verse naar beneden.
En lijkt me verstandig, zal wel druk zijn dan.
In een normaal jaar zou ik dat gewoon carnavalszondag noemenquote:
Aww.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In een normaal jaar zou ik dat gewoon carnavalszondag noemen
Ik had er al bewust geen @ voor gezetquote:
Haaaaiquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had er al bewust geen @ voor gezet
Maar nu je er toch bent: ANNE!
Mark R heeft niks te zeggen in Foquevillequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef shiitake het volgende:
Maar de Gesauteerde Gerbil is gewoon open dus?
Dan moet je dat juist een keer wel doen, van die burleske lingerie aantrekken en vanaf het bed je kerel erbij roepen met hese stemquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
En valentijn. Och. Ik doe er niets mee. Kerel ook niet.
Is haags de instructeurquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
er flirt iemand met de instructeur
Lekker uit eten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mark R heeft niks te zeggen in Foqueville
ik denk dat ik valentijnsdag ga fietsen en zelf kook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Haaaai!
Ik ga met Valentijnsdag denk ik gewoon een rondje door de McDrive.
Dat is best speciaal, want daar kom ik bijna nooit.
heb je nog geen domicilie in Foqueville?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lekker uit eten.Of mag dat niet als gast?
Waarom zou ik dat op één specifieke dag van het jaar doen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je dat juist een keer wel doen, van die burleske lingerie aantrekken en vanaf het bed je kerel erbij roepen met hese stem
Paddenstoel mag bij mij wonenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog geen domicilie in Foqueville?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat op één specifieke dag van het jaar doen?
goed voor de winkels enzo. .. liefde is aandacht hoor je altijd te gevenquote:
ik ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar da's m'n punt dus een beetje, dat geHallmark hoeft voor mij allemaal niet. Liever gewoon als échte verrassing iets leuks.quote:
Ja maar in de kermis van het leven en de waan van de dag wil je dat wel eens een dagje vergeten toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goed voor de winkels enzo. .. liefde is aandacht hoor je altijd te geven
n Jacque dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paddenstoel mag bij mij wonen
ah bahquote:
dan heb je dag erna weer om beter te doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar in de kermis van het leven en de waan van de dag wil je dat wel eens een dagje vergeten toch?
Je kweekt een harem?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
jaquote:
Ben je een harem aan het aanleggen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
175 kilo aan onweerstaanbare speklappenquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet haast wel. Onweerstaanbare hunk dat het is.
Ja, vers geperst rundquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]zolang het liefst maar vers geperst is
Burleske lingeriequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, pakje ligt klaar. Mooi straks ophalen.
Nee, saai ondergoed.quote:
quote:Gratis coronatests voor huisdieren in Seoul
Inwoners van de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul die zijn besmet met corona kunnen hun honden en katten gratis op het virus laten testen.
Het gemeentebestuur stelt dat er geen aanwijzingen zijn dat de huisdieren hun baasjes besmetten. Maar in de samenleving zijn volgens Seoul zorgen ontstaan nadat corona eind vorig maand voor het eerst was vastgesteld bij een kat. "We bieden de test aan om de veiligheid van de dieren te verzekeren", zegt een woordvoerder.
Vanochtend was de primeur voor deze 8-jarige cockerspaniël, die een loopneus had. De testuitslag is nog niet bekend.
Gaat om de inhoud hequote:
Nee, of toch wel nu?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan mag ik bij jou wonen en dan ga je gelijk verhuizen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk wel op een eilandje wonen met mijn dinnetje, hebben jullie minder last van me, kom ik maar af en toe loeren en dansen in de Skybar, af en toe naar mijn fanten kijken en ermee spelen, vorkje prikken in de Gezapige Gerbil en een spelletje petanque spelen op een zwoele avond.
Nee... kan niet. In de zee mag geen eiland dat is horizonvervuiling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk wel op een eilandje wonen met mijn dinnetje, hebben jullie minder last van me, kom ik maar af en toe loeren en dansen in de Skybar, af en toe naar mijn fanten kijken en ermee spelen, vorkje prikken in de Gezapige Gerbil en een spelletje petanque spelen op een zwoele avond.
je woont er nog niet eens en dan jaag je hem al wegquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dan mag ik bij jou wonen en dan ga je gelijk verhuizen.
Heb je zwemdiploma?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dan mag ik bij jou wonen en dan ga je gelijk verhuizen.
Paddenstoelen en water gaan niet goed samen, die zuigen zich helemaal volquote:
ik ben mijn spullen aan pakken je verzamel maar harem zonder mijquote:
Ik pak de waterfiets wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paddenstoelen en water gaan niet goed samen, die zuigen zich helemaal vol
Is het nu ineens uit dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben mijn spullen aan pakken je verzamel maar harem zonder mij
quote:
En dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik trek jou uit het huis mee
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Zo, weer even 2,5 uur door het heerlijke zonnetje gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |