abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197919839


VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:50:20 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197919988
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:35 schreef Caland het volgende:

[..]

[ twitter ]
twitter

De scheidsrechters zeggen het zelf.

Als ik dat lijstje bekijk lijkt het in dezelfde categorie te vallen als een onterechte vrije trap krijgen (zoals Frankrijk op het WK tegen België) en daaruit scoren. Dat mocht ook niet worden teruggedraaid.
pi_197920014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[ twitter ]
De scheidsrechters zeggen het zelf.

Als ik dat lijstje bekijk lijkt het in dezelfde categorie te vallen als een onterechte vrije trap krijgen (zoals Frankrijk op het WK tegen België) en daaruit scoren. Dat mocht ook niet worden teruggedraaid.
Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:59:38 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197920067
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die regels duidelijk genoeg zijn, in tegenstelling tot 'de scheidsrechters' die dat verslaggevertje gesproken heeft.
Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.
pi_197920128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar een aantal van die dingen uit dat lijstje mag daadwerkelijk niet gereviewed worden, ook als er een goal uit wordt gescoord. Een fout gegeven spelhervatting bijvoorbeeld.
Oja, dat klopt ook wel weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197920890
Zoals die goal van die Cyprioten tegen PSV had ik een VARretje wel begrepen, hier vond ik het ook erg overtrokken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197921140
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals die goal van die Cyprioten tegen PSV had ik een VARretje wel begrepen, hier vond ik het ook erg overtrokken.
Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197921172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja als de VAR mag ingrijpen moet er natuurlijk wel ingegrepen worden. Het moet niks uitmaken of een bal een beetje of heel veel rolt.
Nouja, het is meer dat daar direct het schot met de rollende bal gescoord werd. Al zou je ook kunnen stellen dat hier de kans echt wel ontstond door de rollende bal. Als hij hem eerst opzij had gespeeld was het in die zin anders geweest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:31:43 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197923162
Om het een en ander nog even in perspectief te plaatsen, de VAR in kwestie komt uit....Capelle aan de IJssel. Wie bedenkt zoiets?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_197923234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:31 schreef yats het volgende:
Om het een en ander nog even in perspectief te plaatsen, de VAR in kwestie komt uit....Capelle aan de IJssel. Wie bedenkt zoiets?
Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:39:04 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197923294
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Niemand. Het is namelijk Capelle aan den IJssel.
Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_197923323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)
pi_197923330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Zo kan je op elke slak wel zout gaan leggen. Makkelie fluit toch ook gewoon Feyenoord terwijl hij uit Dordt komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:41:04 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197923332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:39 schreef yats het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Caland. Je moet toegeven dat je dan als KNVB en als VAR de schijn tegen hebt.

Wat ik overigens ook niet begrijp is dat er niet vanaf de kwartfinale bij elke wedstrijd doellijntechnologie en buitenspeltechnologie aanwezig is.
Doellijntechnologie installeer je niet zomaar even voor een wedstrijd. In veruit de meeste gevallen kan je het met de VAR goed beoordelen
pi_197923362
En zo'n figuur uit Capelle a/d IJssel kan ook net zo goed voor FC Groningen zijn. Mag ie dan maar niet aan het werk bij Excelsior, Feyenoord, Dordrecht, Sparta, Groningen, Heerenveen, Emmen, Twente enzovoorts?
pi_197923382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En zo'n figuur uit Capelle a/d IJssel kan ook net zo goed voor FC Groningen zijn. Mag ie dan maar niet aan het werk bij Excelsior, Feyenoord, Dordrecht, Sparta, Groningen, Heerenveen, Emmen, Twente enzovoorts?
Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.

Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197923408
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.

Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
pi_197923442
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je van alle KNVB officials moet gaan uitrekenen in welke plaats ze ooit geboren zijn en dan niet meer mogen fluiten in een actieradius van 40-45km wordt nog een hele puzzel vermoed ik.

Geloof dat je alleen geen clubs uit je geboortestad mag fluiten, en zelfs dat vind ik eigenlijk flauwekul.
Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
pi_197923443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
Ah oké, dacht dat het was opgelegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197923458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kuipers en Nijhuis mogen dat wel, maar hebben zelf besloten om dat niet te doen (FC Twente).
En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.

Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
pi_197923803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat heeft dan denk ik weer meer te maken met de inschatting dat voetbalvolk wel zo dom is om te denken dat een scheidsrechter partijdig is als het om geboorteplaats gaat, zoals bijvoorbeeld yats.

Ik vind het in elk geval de grootste flauwekul. Ga er gewoon vanuit dat een scheidsrechter geen voorkeur heeft (in zijn fluiten).
Bij Nijhuis werd dat al gezegd toen hij een concurrent van Twente floot in de slotfase van de competitie.. (toen Twente nog echt bovenin meedeed)
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:24:30 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is gewoon sneu gedrag van yats. Spijkers op laag water zoeken. Doorgaans wordt ieder club ongeveer even vaak genaaid.
Tuurlijk joh, de reactie die ik al verwachtte. Nu ben ik weer sneu. Terwijl ik toch echt geen rare vragen stel.

Als KNVb, als arbiter maar ook als VAR heb je gewoon de plicht om alle schijn van partijdigheid tegen te gaan. Dat Kuipers en Nijhuis daarom er zelf voor kiezen Twente niet te fluiten kan ik dan ook alleen maar toejuichen. Je voorkomt gewoon zoveel onnodige discussies.

Dat de KNVB dan bij een wedstrijd van Excelsior een VAR uit Capelle inzet is niet echt slim van zowel de KNVB als deze VAR. Wat nou als Vitesse door een foutieve beslissing van de VAR met 1-0 verloren had? Dan waren de poppen aan het dansen geweest. Of als ik het groter trek, wat nou als er vanavond een VAR uit Eindhoven zit die Ajax door een foute beslissing laat verliezen? Of morgen een VAR uit Friesland die Feyenoord ten onrechte laat verliezen? Dan breekt die hele discussie weer uit terwijl het zo makkelijk te vermijden is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:25:25 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_197924181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De installatie daarvan kost 320.000 euro per stadion. (doellijntechnologie)
Dat verklaart een hoop. Dan valt te begrijpen dat men dat niet overal heeft. Al lijkt het me geen gekke vraag om te stellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_197924242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat de KNVB dan bij een wedstrijd van Excelsior een VAR uit Capelle inzet is niet echt slim van zowel de KNVB als deze VAR. Wat nou als Vitesse door een foutieve beslissing van de VAR met 1-0 verloren had? Dan waren de poppen aan het dansen geweest.
Dan had buiten @yats van het FOK!forum echt helemaal niemand zich druk gemaakt om de geboorteplaats van de fucking grensrechter :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197924284
Als een VAR een fout maakt dan ga ik zeggen dat die VAR een lul is in plaats van dat ik z'n woonplaats ga opzoeken.

In godsnaam zeg
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')