SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ah het groepje.quote:
jij oooookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHH JE LEEFT NOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Moots waait hier ook aan de laatste tijd!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai
Is Voxs nog ergens? Ik mis haar en wilde iets vragen aan haar
Graag!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.
John China kijkt een beetje alsof die alleen met zijn begeleider het woonzorgcentrum af mag.quote:
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinismequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft de eerste jaren meer beschadigd dan opgeleverd.
Welk geloof dan wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinisme
"het geloof in je zelf"quote:
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheïsmequote:
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte Godquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheïsme
Gaat ze ook nog in de bakfiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.
gaat goed! die merkt niets van de wereld.
als ze maar wandelt en eet ja toch?
Kunnen we ook gewoon 'geen God' doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte God
Had een oude Engelse maat die was helemaal geobsedeerd door geloven, geloof ik. Doe heeft overal gezeten. Kibboets, boedistisch klooster, Palestina, overal m-o, Afrika, en niet te vergeten Ierland bij de IRA.quote:
Makkelijk toch, alles gewoon van je kunnen afschuiven met 'das niet mijn probleem, komt door die en die god'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte God
Hoezo wil je van me af?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon 'geen God' doen?![]()
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
ze gaat erin, lopend, maar nog niet fietsend. komt wel goed! ze is alleen zo goddamn koppig.
Ginny kan dit vastquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.
liesjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.
leeft die nog?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet opeens aan dat gifje van Brain en de redbull denken.
bingoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je hond vernoemd naar Harry zijn chickie?
Geen idee hoop het wel. Sprak hem nog wel eens hij was naar NWS verhuisd waar hij zich lekker kon opwinden maar nu al tijden niet gesproken of gezien.quote:
Of gewoon Gerrie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Voldemort is ook wel leuke huisdierennaam.
Alles wat niet schuimt wil ik nog wel weer eens een avondje mee ouwehoeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee hoop het wel. Sprak hem nog wel eens hij was naar NWS verhuisd waar hij zich lekker kon opwinden maar nu al tijden niet gesproken of gezien.
Hoe roep je dit? Volly binnenkomen.... Mort! kom!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Niets ten nadele van deze SC en ook niet van ABO waar ik ook heel veel gepost heb en lol heb gehad UTOsc was toch wel beetje next level he?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles wat niet schuimt wil ik nog wel weer eens een avondje mee ouwehoeren.
IMPERIUS EN LUISTER GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe roep je dit? Volly binnenkomen.... Mort! kom!
Of gewoon VOLDEMORT NU BINNENKOMEN ANDERS AVADA KEDAVRA!
Ja eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets ten nadele van deze SC en ook niet van ABO waar ik ook heel veel gepost heb en lol heb gehad UTOsc was toch wel beetje next level he?
En dan vooral bij zo'n lief schattig fluffy huisdier.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Crazy old catlady incoming.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel stiekem een Coon erbij... Ik voel inspiratie
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel poesje erbij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel poesje erbij.
Ah, leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hele leuke speelse ondeugende
Ik slaap met mijn raam open en in mijn bed was het een stuk warmer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet hier nog altijd in de winter de ramen open zetten om het huis wat af te koelen. Denk dat m'n bejaarde buren gewoon veel stoken.
Succes Karzaiquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
And here i go again on my own!
Zit in een warme lege bus
Moet wel twee keer overstappen want de trams rijden niet
*komt er aan*quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet hier nog altijd in de winter de ramen open zetten om het huis wat af te koelen. Denk dat m'n bejaarde buren gewoon veel stoken.
Rijden de trams nog niet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
And here i go again on my own!
Zit in een warme lege bus
Moet wel twee keer overstappen want de trams rijden niet
yep, alleen sprinters, geen Intercityquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de treinen ook nog steeds aangepast rijden
En normaal?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:16 schreef Karzai het volgende:
Gister deed ik er 45 minuten over van deur tot deur
Ja, bizar gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de treinen ook nog steeds aangepast rijden
Moeder halen en brengen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:19 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar vanuit dat ik as zondag 2x naar Dordrecht op en neer rmoet
Wat wil je aanpassen dan als het weer het zelfde blijft?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:17 schreef Koen66 het volgende:
ok, ik weet dat we in NL geen infra hebben die bestand is tegen deze zeldzame omstandigheden, maar kom op zeg na die paar dagen moet je toch wel aangepast zijn?
yupquote:
om te bevriezen heb je vocht nodig, staal bevriest niet, dus als alle sneeuw weg is zal het echt niet meer bevriezenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat die wissels bevriezen toch op het spoor? als het zo koud blijft dan kan je dat toch niet zo aanpassen?
Als stoptreinen kunnen rijden, kunnen andere treinen dat ook. Die gebruiken diezelfde wissels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat die wissels bevriezen toch op het spoor? als het zo koud blijft dan kan je dat toch niet zo aanpassen?
ah zo.. hmm ja . misschien isdat een te grote klus? Maar fles zei toch omdat dit weer zo zeldzaam is hebben weer niet in de juiste dingen geinvesteerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om te bevriezen heb je vocht nodig, staal bevriest niet, dus als alle sneeuw weg is zal het echt niet meer bevriezen
Proficiat! Heeft hij zijn rijbewijs al? Dan kan hij oma halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
Junior wordt as vrijdag "volwassen" , een heel klein mini beetje vieren moet toch wel kunnen
ja maar onze spoorlijn is erg druk toch? Dus denk dat ze ruimte houden voor storingenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als stoptreinen kunnen rijden, kunnen andere treinen dat ook. Die gebruiken diezelfde wissels.
Er valt geen sneeuw meer. Dan kun je je elke dag wel minder treinen laten rijden om storingen te voorkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar onze spoorlijn is erg druk toch? Dus denk dat ze ruimte houden voor storingen
junior is licht autistisch, ik ben al lang blij dat ie zich nu ietwat op school focust, rijles zou echt teveel afleidenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat! Heeft hij zijn rijbewijs al? Dan kan hij oma halen
ik ga er vanuit dat prorail en Ns er gewoon baat bij hebben om zoveel mogelijk treinen te laten reiden hequote:Op woensdag 10 februari 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er valt geen sneeuw meer. Dan kun je je elke dag wel minder treinen laten rijden om storingen te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |