abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197914998
Echt jaren geleden had ik op de basisschool schaatsles. Vond dat echt machtig mooi, kon ook goed schaatsen op ijshockey schaatsen.

Nu met de schaatskoorts en er geschaatst kan worden wil ik weer schaatsen aanschaffen en ik wilde nu eigenlijk noren proberen.

Wil graag horen of dit paar schaatsen aan te raden is of dat ik beter voor een ander model kan gaan?

https://www.plutosport.nl(...)norenschaats-sr-1292
pi_197916340
Nee want de Elfstedentocht gaat niet door.
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:33:04 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197921187
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef Faerlina91 het volgende:
Echt jaren geleden had ik op de basisschool schaatsles. Vond dat echt machtig mooi, kon ook goed schaatsen op ijshockey schaatsen.

Nu met de schaatskoorts en er geschaatst kan worden wil ik weer schaatsen aanschaffen en ik wilde nu eigenlijk noren proberen.

Wil graag horen of dit paar schaatsen aan te raden is of dat ik beter voor een ander model kan gaan?

https://www.plutosport.nl(...)norenschaats-sr-1292
Voor het proberen is het een hoop geld :P Ik kan alleen op ijshockyschaatsen schaatsen. Ik heb eens op de schaatsbaan noren gehuurd, gewoon om eens wat anders te proberen, maar dat was geen succes. Maarja, ik schaats dan alleen wat rondjes op een schaatsbaan en schaats geen tochten ofzo. Ik heb dus ook geen noren nodig :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:38:03 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197921250
Zandstra zijn over het algemeen goede schaatsen. Het is geen Viking, natuurlijjk, maar goed genoeg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_197924570
Lijkt mij een prima schaats als recreant (op natuurijs). Ik heb zelf deze gekocht:
Viking Unlimited Slider combinoren combinoren.

Vroeger (toen er nog elke winter schaatsijs was) veel geschaatst op 'gewone' noren.
  Forum Admin woensdag 10 februari 2021 @ 21:47:57 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197934320
Voor proberen zou ik gewoon klassieke noren van marktplaats trekken. Hoewel die nu ook aan de prijs zijn. En dan als het leuk blijft naar een thermoplastische klapschaats uitkijken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')