quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Ik ben niet echt een zacht schattig roze beertje, hoor
Hey!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Rustig? Who? Me?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het zijn altijd de rustige typetjes
Daarom is ze een van beste users binnen CORquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Laatste zinnetje? Nogal? Die vrouw is niet te stoppen.
Spot onquote:
[..]
Onverwacht? Why?
[..]
Onverwacht? Why?
Tenminste iemand die me op waarde weet te schatten...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom is ze een van beste users binnen COR
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onverwacht? Why?
Dit verdient wel een like.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik zat soms om 15.15 echt te wachten op de kroegenopen.gif en blitzkroeg.gif van @:Lenny_Leonard en @:Zipportal . Wat de cijfers ook waren, dat was iedere dag genoeg voor een glimlach.
Holy moly Jambers. Dat is old skoolquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy moly Jambers. Dat is old skool
Hey we're in the same boat... Ik ken Jambers ook nog, zegt al genoegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
You don’t know the half of itquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoor nu zo'n Jambersstem:
"In het weekend is ze moderator op FOK! maar op meetings verandert ze in een bloeddorstig type dat een afrekening niet schuwt..... "
Ga koken, mensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja joh.... druk me nog maar eens met de neus op de feiten!![]()
Nu vinnik ut nie leuk meer! Ga wel eten koken!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
Betekent deze TT nou dat ieder plaatje wat Dick post een Dickpic is?
Is het weer zover, Salina?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef Salina het volgende:
Lage cijfers. Kroegen bijna open?![]()
![]()
Of in ieder geval bijna weekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het weer zover, Salina?![]()
Weer geen idee wie, wat waar en vooral hoe laat?![]()
Blijf jij maar l*llig tegen me doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Altijd gezellig met jou.![]()
[ afbeelding ]
Grapje.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |