Herkenbaar hoor! Primark ben ik al een tijdje mee gestopt en überhaupt probeer ik kleding nu wel echt duurzaam te kopen, vooral omdat dit bij kleding relatief controleerbaar is. Ali doe ik niet meer, ook omdat er genoeg berichten zijn geweest over dat producten van Ali niet voldoen aan Europese veiligheidsmaatregelen waardoor ik het niet meer zo goed durf te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:12 schreef exode het volgende:
Dat heb ik ook Vaiana, vast hypocriet want ik kom wel af en toe bij de Zeeman. Zo koop ik ook bewust niets bij de Primark. Maar zoals gezegd, diep van binnen is dat natuurlijk hartstikke krom, want Ali heeft net een stapel stickers bezorgd hier.
Dus mijn principes zijn niet bepaald waterdicht, verre van
quote:Beste ouders/verzorgers,
Ik krijg heel soms vragen van bezorgde ouders en/of verzorgers m.b.t. testen en vaccineren. Soms ook onvriendelijke, zelfs met een dreigende toon. Dat vind ik onplezierig en daarmee worden mijn grenzen overschreden.
Om te voorkomen dat meer (bezorgde) ouders met vragen zitten en komen, wil ik graag nogmaals duidelijkheid verschaffen:
1. Wij mogen en zullen in geen geval medische handelingen uitvoeren. Er is op school nog nooit een vaccinatie uitgevoerd en dat gaat ook niet gebeuren. En al helemaal niet zonder toestemming van ouders/verzorgers.
2. Datzelfde geldt voor het testen op COVID-19. We zullen en kunnen u niet verplichten de kinderen te laten testen. Dat gaat zeker niet op school plaatsvinden en ook hier geldt, al helemaal niet zonder toestemming.
Mocht zich in een klas van uw kind een besmetting voordoen, dan kan het gebeuren dat u wordt gevraagd na vijf dagen quarantaine uw kind te laten testen. Dat is geen verplichting, maar is altijd de vrije keuze van de verantwoordelijke ouder/verzorger!
Damn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Het tokkievolk op onze school slaat weer toe. Kreeg net deze mail van onze directeur;
[..]
Oh wauw. Volgens mij snappen mensen soms niet dat ze mogen kiezen tussen testen of vijf dagen extra quarantaine. Beide zijn niet fijn, maar om nou de directeur te gaan mailen over landelijk beleid.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:23 schreef Declan-Harp het volgende:
Het tokkievolk op onze school slaat weer toe. Kreeg net deze mail van onze directeur;
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn.Weet je welke ouders dat zouden kunnen zijn?
Wij zitten wel echt op een achterstandschool helaas.. Merk je aan de leraren niet hoor, maar die ouders soms..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:28 schreef PKM het volgende:
[..]
Oh wauw. Volgens mij snappen mensen soms niet dat ze mogen kiezen tussen testen of vijf dagen extra quarantaine. Beide zijn niet fijn, maar om nou de directeur te gaan mailen over landelijk beleid.
En alsof dat niet zou opvallen wanneer het kind thuiskomt met verhalen over naalden en pleisters op de arm.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap best dat mensen vragen hebben over het testen.
Maar zijn er serieus mensen die geloven dat ze kinderen stiekem gaan vaccineren op school![]()
Alsof ze daar tijd voor hebben
Nou B heeft nogal wat fantasie, dus die zou ik sowieso niet geloven als hij daarmee thuis zou komen. Mijn kind kunnen ze dus stiekem testen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
En alsof dat niet zou opvallen wanneer het kind thuiskomt met verhalen over naalden en pleisters op de arm.
Dat zou me niets verbazen inderdaad en vreemde ogen dwingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode een van mijn jongens wil geen handschoenen dragen. Ik ga de discussie niet meer aan, dan maar koude handen.Misschien heeft de moeder van dat jongetje eenzelfde discussie met hem gevoerd als ik met T vanmorgen.
Envoor de mails aan de directeur. En
![]()
voor het feit dat er serieus ouders zijn die denken dat hun kind getest/gevaccineerd wordt op school.
Jullie gaan echt je handen vol krijgen hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij werden gisteren getipt door de buurvrouw dat onze zesjarige ook bij de sloot aan het scharrelen was. Ik had hem al geïnformeerd over de gevaren en aangegeven dat hij niet op het ijs mag zonder mij, maar zo'n bevroren sloot heeft gewoon een enorme aantrekkingskracht. Gisteren hebben we toch nog even een extra gesprekje over ijs gevoerd. Zijn vader was behoorlijk geschrokken en boos, maar ik snapte T eigenlijk stiekem wel. Ik ben zelf vroeger soms wel 2 keer op een dag door het ijs gezakt, gewoon omdat het kon.2 van zijn vrienden waren al nat naar huis gegaan, dus ik hoop dat dat in ieder geval een klein beetje indruk gemaakt heeft. Al ben ik bang van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |