SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik heb Amerikaanse hotdogsaus gekocht in Duitsland, eeeeerg lekker.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
deze TT is correct.
Ik had een broodje rookworst met ikea hotdogsaus
Oei oeiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een vega lunch eigenlijk![]()
Wel met veel KAAAAAAS![]()
![]()
Nèt genoeg carbsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Puala het volgende:
Hier pannenkoeken met poedersuiker en slagroom
Eet je de hele dag pannenkoeken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Puala het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een vega lunch eigenlijk![]()
Wel met veel KAAAAAAS![]()
![]()
Wel zeer regelmatigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet je de hele dag pannenkoeken?
was dat ook al niet je ontbijtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Puala het volgende:
Krijg wel een error in mijn hoofd van het feit dat er clasic staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)876855_4000601181950
Kijk, geweldig.
Nu heb ik zin in chipsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)876855_4000601181950
Kijk, geweldig.
O ja moet nog een nieuw boek uitzoeken om in te starten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond verder in m'n boek
Hopelijk kan ik hem uitlezen.
Hoi Vincentquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel een error in mijn hoofd van het feit dat er clasic staat.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:37 schreef Puala het volgende:
@:Dr_Flash, ik ging net voor jou buiten die ijspegel opmeten. Stap naar buiten via de slaapkamerdeur en daar hangt een rolgordijn boven aan de buitenkant. Doe de deur dicht en hop alle sneeuw die er bovenop lag kwam naar beneden. Vol mn nek in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kan je gelijk douchen ermeequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:37 schreef Puala het volgende:
@:Dr_Flash, ik ging net voor jou buiten die ijspegel opmeten. Stap naar buiten via de slaapkamerdeur en daar hangt een rolgordijn boven aan de buitenkant. Doe de deur dicht en hop alle sneeuw die er bovenop lag kwam naar beneden. Vol mn nek in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |