En ik zeg dus: eerst dat maar eens aanpakken voor je iets gaat vieren wat dan nog steeds kan gebeurenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
Als je een oorzaak aanpakt (contactmomenten met dieren, grootte veestapel), dan heeft dat een negatief effect op verspreiding (door samenkomen, reisbewegingen.)
Nee, dat is het antwoord op de vraag tot het leven, het universum en alles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Dit hele verhaal staat los van wel of niet een covid bevrijdingsdag lol. Samenkomen noemde hij zowieso al niet. Weird.
Ik weet dat 42 het antwoord op het leven, het universum en alles moet zijn maar in dit geval wordt ik er toch niet veel wijzer van.
Beetje babylonische verwarring ben ik bang.
Er zat 100 jaar tussen de spaanse griep en deze. Misschien is het nu 10, misschien weer 100.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef babylon het volgende:
[..]
En ik zeg dus: eerst dat maar eens aanpakken voor je iets gaat vieren wat dan nog steeds kan gebeuren
Thanks for the correctie!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, dat is het antwoord op de vraag tot het leven, het universum en alles.
Nederland heeft al weinig officiële verplichte vrije dagen, zelfs 5 mei geldt hiervoor niet elk jaar. Dus laten we dan wel een covid-bevrijdingsdag invoeren waarin veer beroepen vrij zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Er zat 100 jaar tussen de spaanse griep en deze. Misschien is het nu 10, misschien weer 100.
Maar hoe dan ook zie ik nog steeds niet in waarom we niet én kunnen vieren dat dit over is en iets doen aan de volgende.
We vieren ook het einde van WO2 elk jaar en investeren in vredesmissies. Dat is normaal.
En als de overheid dat al niet zo doen, maakt het ook weinig verschil, want als straks alle 1,5m en andere beperkingen GOD-ZIJ-DANK weer wegzijn eindelijk en alles weer mag, dan gaan mensen zowieso dat wild vieren. De eerste feestjes in de nachtclubs worden wild hoor voorspel ik je!
Iets nationaals ernaast is leuk als extratje :3
De laatste prik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben serieus voor. Heb dit ook al geroepen. Eigenlijk moet je een nationale feestdag uitroepen. Probleem is wel dat het einde waarschijnlijk heel stapsgewijs zal verlopen. Wanneer doe je zoiets dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |