abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197926045
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.

Als je een oorzaak aanpakt (contactmomenten met dieren, grootte veestapel), dan heeft dat een negatief effect op verspreiding (door samenkomen, reisbewegingen.)
En ik zeg dus: eerst dat maar eens aanpakken voor je iets gaat vieren wat dan nog steeds kan gebeuren :)
pi_197926069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dit dus.

Dit hele verhaal staat los van wel of niet een covid bevrijdingsdag lol. Samenkomen noemde hij zowieso al niet. Weird.

Ik weet dat 42 het antwoord op het leven, het universum en alles moet zijn maar in dit geval wordt ik er toch niet veel wijzer van.

Beetje babylonische verwarring ben ik bang.
Nee, dat is het antwoord op de vraag tot het leven, het universum en alles.
pi_197926426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef babylon het volgende:

[..]

En ik zeg dus: eerst dat maar eens aanpakken voor je iets gaat vieren wat dan nog steeds kan gebeuren :)
Er zat 100 jaar tussen de spaanse griep en deze. Misschien is het nu 10, misschien weer 100.

Maar hoe dan ook zie ik nog steeds niet in waarom we niet én kunnen vieren dat dit over is en iets doen aan de volgende.

We vieren ook het einde van WO2 elk jaar en investeren in vredesmissies. Dat is normaal.

En als de overheid dat al niet zo doen, maakt het ook weinig verschil, want als straks alle 1,5m en andere beperkingen GOD-ZIJ-DANK weer wegzijn eindelijk en alles weer mag, dan gaan mensen zowieso dat wild vieren. De eerste feestjes in de nachtclubs worden wild hoor voorspel ik je!

Iets nationaals ernaast is leuk als extratje :3
#WeesGeenWhales
pi_197926430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee, dat is het antwoord op de vraag tot het leven, het universum en alles.
Thanks for the correctie!
#WeesGeenWhales
pi_197944114
Ik doe in ieder geval niet mee, als alles echt pas veilig is over een jaar of 15, ook qua uitwerkingen vaccinaties, dan vier ik wel een feestje (alleen).
pi_197967243
Ik heb een half jaar geleden al met man en volwassen kinderen besproken dat wijzelf een groot feest gaan geven als het weer enigzins mogelijk is. Veel familie, gezamelijk eten, leuke dingen samen doen. Ik zit als sinds maart 2020 in zelf isolatie, ga alleen soms 1x per week boodschappen doen. Ik hebverder niets te klagen maar kan me erg verheugen op weer gewoon (onverwachte en onbeperkte) visite van kinderen, etc.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_197976159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Er zat 100 jaar tussen de spaanse griep en deze. Misschien is het nu 10, misschien weer 100.

Maar hoe dan ook zie ik nog steeds niet in waarom we niet én kunnen vieren dat dit over is en iets doen aan de volgende.

We vieren ook het einde van WO2 elk jaar en investeren in vredesmissies. Dat is normaal.

En als de overheid dat al niet zo doen, maakt het ook weinig verschil, want als straks alle 1,5m en andere beperkingen GOD-ZIJ-DANK weer wegzijn eindelijk en alles weer mag, dan gaan mensen zowieso dat wild vieren. De eerste feestjes in de nachtclubs worden wild hoor voorspel ik je!

Iets nationaals ernaast is leuk als extratje :3
Nederland heeft al weinig officiële verplichte vrije dagen, zelfs 5 mei geldt hiervoor niet elk jaar. Dus laten we dan wel een covid-bevrijdingsdag invoeren waarin veer beroepen vrij zijn.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_197976524
En dan extreem overgewicht, extreem veel drank verslaving, extreem veel longkanker patienten op de ic door dit onverantwoord gedrag.

Nee ben liever een voorstander van een landelijke cao verandering van een min verlof van 31 (werkdagen) op jaarbasis in de commerciële sector, ofwel je kan anderhalf maand vakantie opnemen.
Interessant he ?
pi_198004663
Corona eindigt niet. Het feest zal meer op een moment plaats moeten vinden waarop mensen niet meer bang zijn voor corona
pi_198030887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 02:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben serieus voor. Heb dit ook al geroepen. Eigenlijk moet je een nationale feestdag uitroepen. Probleem is wel dat het einde waarschijnlijk heel stapsgewijs zal verlopen. Wanneer doe je zoiets dan?
De laatste prik.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')