quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Of hij denkt: 'zou hij complementeren bedoelen?'quote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende: Hij denkt: wat betekent complimenteert
Koop je eigen shit cuckquote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Mijn vriendin wil een coltrui voor me kopen.
Moet ik me zorgen maken?
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Moet ik me zorgen maken?
Alvast RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Moet ik me zorgen maken?
Jongen en zachte g dragen ook allebei een coltrui.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Moet ik me zorgen maken?
quote:
Jan, Jans en de kinderenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Maartje lacht altijd. Tja wat wil je met zo een naam.
Maartje. Catootje. Pleuntje.
Dit.quote:
Ze kregen een zwarte coltrui en een hoogwaterbroekquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
iemand adopteren en hem dan gay maken
Importhomo’s.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
iemand adopteren en hem dan gay maken
2x de helftquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
hoeveel zouden z'n ouders voor hem hebben betaald?
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
hoeveel zouden z'n ouders voor hem hebben betaald?
Niks mis met een coltrui.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef Rianne84 het volgende:
Deze hebben trouwens ook coltruien aan
Er is geen man die een strakke zwarte coltrui niet lekker bij een vrouw vindt.quote:
Ik hou soberso niet van coltruien. Ook niet bij vrouwenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Er is geen man die een strakke zwarte coltrui niet lekker bij een vrouw vindt.Kan bij mannen net zo goed.
Jij bent dan ook met alles een geval apart.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik hou soberso niet van coltruien. Ook niet bij vrouwen
Lijkt wel of ze op haar last date isquote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wow dat grietje legt echt ALLES op tafel.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Je lijkt wel een goblin gek met je colombia
Maar straks wijzen ze elkaar af omdat ze te deprimerend warenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
Acné en epilepsie, hij ziet en voelt de klik.
Depressief geweest, piano.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Jij bent dan ook met alles een geval apart.
Zoiets ja.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef KennyPowers het volgende:
Hij is sowieso ook depressief (geweest)
Ziet eruit als iemand na een burnoutquote:
Wees er trots op inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden ontslag genomen
- ....... *schudt hoofd* *schudt nogmaals*
Classyquote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Witte jurk en tiara en gouden ballonnen
Dat zeggen ze ook alleen maar om in haar broekje te komenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Wel vriendelijk meisje. Zo veel heeft ze haar uiterlijk ook niet mee echter.
Wie?quote:
Jij komt met unieke items zoals die ene homo van vanavond?quote:
Ik heb geen bloemetjesgordijnenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jij komt met unieke items zoals die ene homo van vanavond?
Haha. Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Die kale weet het zeker; hij gaat vanavond neuken.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee brillen lijken een klik te hebben maar van binnen is er eentje duidelijk niet tevreden.
Toch geld zat. Zit niet eens in de ww.quote:
🍉 Als toetjequote:
Elke ochtend 16 boterhammen met pindakaas.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Wow hij eet nu volkorenbrood. Wat een offer.
Een blaffende tas.quote:
ggd en die prinses?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Als dit straks een match blijkt dan eet ik m’n pantoffel op. Hou op met me
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |