SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is nog geen 20uquote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik heb geen switch
Ik heb wel een switch, maar geen kart.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik heb geen switch
het is nog geen 20uquote:Op maandag 8 februari 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een switch, maar geen kart.
Voor een keertje spelen vind ik een euro of 5 acceptabel, Mario Kart valt niet binnen die prijsrange.quote:
soort vanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, zo'n Switch is eigenlijk gewoon een gameboy?
Doen jullie het op de tv of of dat schermpje?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soort vanhij kan ook op je tv als je niet de lite hebt.
voornamelijk in bed.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen jullie het op de tv of of dat schermpje?
Ik hoop dat die iemand Zwederhelft isquote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voornamelijk in bed.
maar vanavond weet ik nog niet. geloof dat iemand hier een videomeeting heeft, dus zal 't wel op 't schermpje worden.
Gauw opwarmen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Normaal kwartier fietsen van werk naar huis, nu 45 minuten. Voel mijn benen niet meer.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, zo'n Switch is eigenlijk gewoon een gameboy?
Ik zie Wolfenstein. Dit wordt verleidelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speel ook 99% van de tijd handheld, scherm is best groot.
Ik heb er ook veel langer over gedaan dan normaal.. Wel blij dat ik die route al 2 keer heb mogen afleggen en dus al thuis ben...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Normaal kwartier fietsen van werk naar huis, nu 45 minuten. Voel mijn benen niet meer.
Haha vroem vroem!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Wolfenstein. Dit wordt verleidelijk
Ga ik eventjes over nadenken.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gauw opwarmen.
Heb jij behoefte aan een 24” computerscherm full HD?
Nou dat ploeteren door de sneeuw heeft het niet echt beter gemaakt, doet best pijn nu maar ik heb weer een doosje paracetamol en morgen moet ik even langs de huisarts. Het is meer mijn hals waar het vandaan komt.quote:
Raar joh. Spiertje verrekt misschien?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat ploeteren door de sneeuw heeft het niet echt beter gemaakt, doet best pijn nu maar ik heb weer een doosje paracetamol en morgen moet ik even langs de huisarts. Het is meer mijn hals waar het vandaan komt.
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar joh. Spiertje verrekt misschien?
Heb je het hele weekend zo rondgelopen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.
Nee maar heb het al een week maar het is alleen maar erger aan het worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je het hele weekend zo rondgelopen?
[ afbeelding ]
Kan hoor. Peesontsteking misschien. Hoop dat je niet weer aan de pillen moetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.
Klinkt alsof het geamputeerd moet worden RIPquote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb het al een week maar het is alleen maar erger aan het worden.
Hmm dat zou wel kunnen, ik hoor het morgen wel. Gelukkig bij de mevrouw en niet meneer, want die meneer snapt nooit iets van wat ik zeg volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan hoor. Peesontsteking misschien. Hoop dat je niet weer aan de pillen moet
En het sneeuwt nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of komend weekend treinen weer goed rijden.Hoop het. Je zou denken ja maar het is maandag ja maar het gaat alleen maar erger vriezen buiten.
Droge vorst is geen probleem.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of komend weekend treinen weer goed rijden.Hoop het. Je zou denken ja maar het is maandag ja maar het gaat alleen maar erger vriezen buiten.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel kunnen, ik hoor het morgen wel. Gelukkig bij de mevrouw en niet meneer, want die meneer snapt nooit iets van wat ik zeg volgens mij.
Maar droge worst is beterquote:Op maandag 8 februari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Droge vorst is geen probleem.
Ja komt omdat hij oorspronkelijk niet uit NL komt denk ik. Die mevrouw wel dus die snapt altijd wat ik zeg maar als ik hem iets vraag, vooral via de telefoon, dan krijg ik altijd een antwoord wat helemaal niet op mijn vraag slaat maar oke.quote:
Heb ik ook een beetje met mijn huisarts. Dat is een Deen. Wel een prima arts verder.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja komt omdat hij oorspronkelijk niet uit NL komt denk ik. Die mevrouw wel dus die snapt altijd wat ik zeg maar als ik hem iets vraag, vooral via de telefoon, dan krijg ik altijd een antwoord wat helemaal niet op mijn vraag slaat maar oke.
Zou wel ja.quote:
dat wordt er gezegdquote:
Ik heb liever een andere huisarts (want mevrouw is er niet altijd) maar alles zit verder vol hier in Emmen sinds mijn vorige huisarts is gestopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje met mijn huisarts. Dat is een Deen. Wel een prima arts verder.
Ik kan het op de lijst zetten, maar de kans dat die ooit bovenaan gaat komen zie ik niet snel gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga serieus nadenken over zo'n switch. Misschien spendeer ik daar mijn maandelijke spaargeld maar eens aan
Ik heb niet echt een lijst. Nou ja, een huis, maar daar valt niet tegenop te sparenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het op de lijst zetten, maar de kans dat die ooit bovenaan gaat komen zie ik niet snel gebeuren.
gisteren was de lite in de aanbieding voor 167quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga serieus nadenken over zo'n switch. Misschien spendeer ik daar mijn maandelijke spaargeld maar eens aan
Doen!!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |