OV rijdt gewoon? Oh?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef daNpy het volgende:
Waarom kun je niet naar het werk dan?
OV rijdt gewoon, mocht je je auto niet aan hebben gepast voor dit weer en/of te bang zijn.
Hoe doen ze dit in Noorwegen? Leggen ze daar het hele land plat 300 dagen per jaar denk je?
Niet dan? Dan ging er vanmorgen iemand met een bus naar zijn werk en stopte toevallig bij de haltes om familie op te halen denk ik.quote:
Het OV rijd gewoon? Hm ik heb denk ik iets gemist.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef daNpy het volgende:
Waarom kun je niet naar het werk dan?
OV rijdt gewoon, mocht je je auto niet aan hebben gepast voor dit weer en/of te bang zijn.
Hoe doen ze dit in Noorwegen? Leggen ze daar het hele land plat 300 dagen per jaar denk je?
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:19 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het OV rijd gewoon? Hm ik heb denk ik iets gemist.
N=1...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet dan? Dan ging er vanmorgen iemand met een bus naar zijn werk en stopte toevallig bij de haltes om familie op te halen denk ik.
Die bus is geen OV want het is er maar 1?quote:
Hij mag verwachten dat je het probeert.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef LoaLoa het volgende:
En dan geen rekening houden met corona maatregelen. Dus de vraag is in het normale leven: Mag een leidinggevende je dwingen om met dit weer naar het werk te komen?
Of je leest de OPquote:Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Tip, plan eens een reisje in bij een routeplanner en vraag je dan af wat "gewoon" is.
quote:En dan geen rekening houden met corona maatregelen. Dus de vraag is in het normale leven:
O ja, omdat er één bus reed, rijdt het OV gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet dan? Dan ging er vanmorgen iemand met een bus naar zijn werk en stopte toevallig bij de haltes om familie op te halen denk ik.
Een bus is geen OV?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O ja, omdat er één bus reed, rijdt het OV gewoon.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef LoaLoa het volgende:
En dan geen rekening houden met corona maatregelen. Dus de vraag is in het normale leven: Mag een leidinggevende je dwingen om met dit weer naar het werk te komen?
Precies, dus gewijzigde dienstregeling vanwege Corona is geen argument.quote:
Ja, nou ben je aan het zeiken. Je hebt één bus zien rijden en daarom vind je dat je kunt stellen dat het OV gewoon rijdt.quote:
Of je leest de OP dat dat om corona regels gaat. Het gaat nu om het weer, verrassing, kijk eens in een reisplanner.quote:
Kan een prima argument zijn, hoor, als bijv. Arriva heeft gemeld dat de treinen niet rijden.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, dus gewijzigde dienstregeling vanwege Corona is geen argument.
Woonwerkverkeer is je eigen verantwoordelijkheid. Hij kan verlangen dat je komt, kan je niet kun je in overleg gaan en bijvoorbeeld een werkdag verschuiven of een verlofdagen nemen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef LoaLoa het volgende:
Nugaat het ov weer op starten. Als alles redelijk rijdt is het een ander verhaal.
Stel: ov rijdt niet of minimaal. Mag de werkgever dan dwingen.
Hoe wil hij je dan dwingen? Zegt hij dat je dan maar een taxi moet bellen?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef LoaLoa het volgende:
Nugaat het ov weer op starten. Als alles redelijk rijdt is het een ander verhaal.
Stel: ov rijdt niet of minimaal. Mag de werkgever dan dwingen.
Er rijden niet eens intercities door het weer slimpie. Heeft niets met corona te makenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, dus gewijzigde dienstregeling vanwege Corona is geen argument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |