SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet in den haagquote:Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Haags het volgende:
NWS / Politie zoekt ‘mollige man met pet op’ na overval in Haagse binnenstad
Dit zou zomaar over @:dud0r kunnen gaan
geen idee, ben nog niet buiten geweestquote:
heb je je balkon inmiddels gevonden?quote:
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongelukquote:Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er hier wel al een paar onderuit zien gaan op het bruggetje
Leedrecreërenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bureau heeft uitzicht op een steile helling, dat is ook niet per ongeluk![]()
kun je en stream hier van maken?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier op kantoor kan ik helemaal niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis uitzicht op een doorgaande weg.
Rampentoerist vanuit huis. Is wat voor te zeggen. Kopje thee erbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |