abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197886085
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Verkeerde sheet ingeladen. Kan gebeuren.
Als je beetje Jaap volger bent dan weet je dat hij nooit het woord Sheet zou gebruiken!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197886092
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonder die avondklok hadden we dus bijna 166.000 besmettingen per dag erbij gehad

Avondklokgod
Als we hem nou toch een halfuurtje vroeger in hadden laten gaan waren er dus helemaal geen besmettingen meer. D66, stelletje moordenaars.
pi_197886105
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En ook die noodklokken worden soms onterecht geluid:

[ twitter ]
Ook bijvoorbeeld door het Longfonds en kenniscentrum CIRO. Die paniekberichten de media in heeft geholpen dat 90% na corona nog maanden klachten heeft.

https://nos.nl/artikel/23(...)huis-herstelden.html
pi_197886169
quote:
9s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Als we hem nou toch een halfuurtje vroeger in hadden laten gaan waren er dus helemaal geen besmettingen meer. D66, stelletje moordenaars.
Maar mentaal zijn we maar mooi gered dankzij het mentale half D66 uurtje.
Go hard or go home
pi_197886187
Het mentale half uurtje. Echt, wat een stel mongolen ook. Die gaan ons door een crisis leiden.
Echt hoor. Daar word je toch ook woke af van.
Go hard or go home
  maandag 8 februari 2021 @ 11:21:03 #231
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197886189
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je beetje Jaap volger bent dan weet je dat hij nooit het woord Sheet zou gebruiken!
O ja, Jaap werkt nog met dia's toch?
  maandag 8 februari 2021 @ 11:22:33 #232
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197886208
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

O ja, Jaap werkt nog met dia's toch?
Nee joh, de overheadprojector natuurlijk, kun je met stift nog wat op de vellen bijschrijven. :Y
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 11:23:30 #233
5428 crew  miss_sly
pi_197886221
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Burnout? Ik vraag me af of ze uberhaupt wel weten wat een burnout is, en wat het met je doet, waarschijnlijk verwarren ze lusteloos met burnout ofzo.
Ik vind de denigrerende manier om over jongeren te praten ook volledig onnodig. Jongeren hebben het zwaar. En een deel zal het Heel Erg Zwaar hebben. Dat is niet iets om denigrerend over te doen, maar iets om je zorgen over te maken en op z'n minst te bekijken hoe je het nu gemakkelijker kunt maken en ze straks op kunt vangen en kunt helpen weer op de been te komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197886243
Misschien moet ik het anders stellen: Amerika is niet echt een land dat uit heeft geblonken qua Covid-19 beleid, maar de meeste zaken zijn daar wel open, incl horeca (wel met beperkingen, maar ze zijn open). Er is geen sprake van code zwart. De cijfers zijn ook daar dalende. Zij zien wel in dat je niet alles dicht kun blijven houden voor 4+ maanden, en laten zien dat bijv. de horeca maar een zeer beperkt effect hebben op de cijfers.

De nieuwe routekaart van Nederland is extreem conservatief, op het belachelijke af, en is zeer schadelijk voor de economie EN het mentale welzijn van de bevolking. De zorgen en maatregelen rondom de Britse variant lijken meer en meer op paniekvoetbal.

Het is voor mij dan ook verbluffend dat alles voor zoete koek geslikt wordt door de meerderheid, er zou echt een veel groter tegengeluid moeten komen. Waarom springt alleen Baudet hierin? Iets klopt er gewoon niet.

CDA en VVD willen met hun ultra conservatieve aanpak puur hun eigen hagje redden voor de verkiezingen die eraan komen. Vooral zo veel mogelijke paniekberichten de media insturen die hier maar al te graag op duiken, en mensen die hier serieuze vraagtekens bij zetten wegzetten als wappies, dat lijkt het doel.
Alpha kenny one
pi_197886293
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef falling_away het volgende:

Het is voor mij dan ook verbluffend dat alles voor zoete koek geslikt wordt door de meerderheid, er zou echt een veel groter tegengeluid moeten komen. Waarom springt alleen Baudet hierin? Iets klopt er gewoon niet.

CDA en VVD willen met hun ultra conservatieve aanpak puur hun eigen hagje redden voor de verkiezingen die eraan komen. Vooral zo veel mogelijke paniekberichten de media insturen die hier maar al te graag op duiken, en mensen die hier serieuze vraagtekens bij zetten wegzetten als wappies, dat lijkt het doel.
Een zeer groot deel van het electoraat is onderdeel van risicogroepen. Niet zo vreemd dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door groenen op 08-02-2021 11:45:45 ]
- verwijderd door admin -
pi_197886371
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef falling_away het volgende:
Misschien moet ik het anders stellen: Amerika is niet echt een land dat uit heeft geblonken qua Covid-19 beleid, maar de meeste zaken zijn daar wel open, incl horeca (wel met beperkingen, maar ze zijn open). Er is geen sprake van code zwart. De cijfers zijn ook daar dalende. Zij zien wel in dat je niet alles dicht kun blijven houden voor 4+ maanden, en laten zien dat bijv. de horeca maar een zeer beperkt effect hebben op de cijfers.

De nieuwe routekaart van Nederland is extreem conservatief, op het belachelijke af, en is zeer schadelijk voor de economie EN het mentale welzijn van de bevolking. De zorgen en maatregelen rondom de Britse variant lijken meer en meer op paniekvoetbal.

Je hebt gemist dat de VS dodentallen van +4000 per dag noteerde? En dat is niet eens de oversterfte maar geregistreerde covid gevallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 11:34:41 ]
pi_197886378
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt gemist dat de VS dodentallen van +4000 per dag noteerde?
nu nog?
Go hard or go home
pi_197886391
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Noek het volgende:

[..]

nu nog?
Het zakt de laatste 2 weken, zitten nu rond de 2K per dag, dacht ik.
pi_197886399
quote:

[..]

Je hebt gemist dat de VS dodentallen van +4000 per dag noteerde? En dat is niet eens de oversterfte maar geregistreerde covid gevallen.
Het gaat toch niet om de doden?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197886400
quote:

[..]

Ja en? Er leven ook veel meer mensen in dat land. Procentueel gezien is het peanuts. En laten we wel wezen, het is ook echt niet het meest gezonde life style land he? En veel mensen hebben daar ook geen toegang tot de juiste zorg he?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197886410
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het zakt de laatste 2 weken, zitten nu rond de 2K per dag, dacht ik.
En dat is zonder maatregelen?
Go hard or go home
pi_197886415
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja en? Er leven ook veel meer mensen in dat land. Procentueel gezien is het peanuts. En laten we wel wezen, het is ook echt niet het meest gezonde life style land he?
Mischien moet je dat even afzetten tegen Nederland en ook de dagelijkse nieuwe gevallen percentueel afzetten tegen Nederland.
pi_197886422
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:36 schreef Noek het volgende:

[..]

En dat is zonder maatregelen?
Nee. Maatregelen varieren sterk per staat, dat wel. Van vrijwel niets tot bijna lockdown situaties.
pi_197886425
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als er al zoveel doden zijn...moet je je dan eens voorstellen hoe de situatie in de ziekenhuizen is. Ik word niet echt blij van de verhalen die ik daarover lees.
pi_197886454
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien moet je dat even afzetten tegen Nederland en ook de dagelijkse nieuwe gevallen percentueel afzetten tegen Nederland.
Je verzet de doelpalen. Het gaat niet om de doden, maar de druk op de zorg. Dat is waarom er maatregelen ingesteld worden. In de VS zijn de ziekenhuizen ook niet overspoeld geraakt, een paar uitzonderingen daargelaten.
pi_197886472
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Nederland, met onze maatregelen, gaat het niet om het dodental, nee. Maar het dodental en nieuwe geregistreerde gevallen is wel een indicatie van de situatie in een land.
pi_197886483
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je verzet de doelpalen. Het gaat niet om de doden, maar de druk op de zorg. Dat is waarom er maatregelen ingesteld worden. In de VS zijn de ziekenhuizen ook niet overspoeld geraakt, een paar uitzonderingen daargelaten.
Mensen vermijden zorg daar wel zo lang mogelijk omdat ze anders gelijk broke zijn.
  maandag 8 februari 2021 @ 11:41:54 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197886484
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

:D de VS situatie vergelijken met die van NL, over doelpalen verschuiven gesproken.
pi_197886486
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als er al zoveel doden zijn...moet je je dan eens voorstellen hoe de situatie in de ziekenhuizen is. Ik word niet echt blij van de verhalen die ik daarover lees.
Als er zo weinig maatregelen zijn, dan zijn 4000 doden per dag in zo'n groot land echt niet veel. En het komt al helemaal niet in de buurt van de doemscenario's die geschetst worden als we alle maatregelen los zouden laten.

Daar kan men gewoon doorleven, en wordt er niet krampachtig gedaan over een paar duizend besmettingen per dag en een britse variant :')
  maandag 8 februari 2021 @ 11:42:05 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197886488
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En ook die noodklokken worden soms onterecht geluid:

[ twitter ]
Bagatelliseer het maar van wat er aan de hand is jodri. De covid oogkleppen zijn echt veel te groot op het moment.

En over een paar jaar je afvragen hoe het toch zo mis is gegaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')