SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit als je je mooie meisje heb bevrucht ga je het snappen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Snap ik prima.
Waarom ik ook links ben.
Word ik dan ook complotdenkende FvD'er?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit als je je mooie meisje heb bevrucht ga je het snappen.
Maar het is nog te vroeg
nee.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word ik dan ook complotdenkende FvD'er?
Lijkt me vrij k*t namelijk.
... dan zou ik juist links blijven. Namelijk wel een fijn idee dat er altijd een vangnet voor ze is in geval van ziekte of andere nood en papa en mama het zelf even niet redden.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
nee.
Een weldenkende man die geen fuck geeft om politiek maar om zijn kinderen.
Zwak, je moet het altijd redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dan zou ik juist links blijven. Namelijk wel een fijn idee dat er altijd een vangnet voor ze is in geval van ziekte of andere nood en papa en mama het zelf even niet redden.
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak, je moet het altijd redden.
Awww... hoe kan dat nou ineensquote:Op maandag 8 februari 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nek doet zo'n pijn 😭 heb ook geen paracetamol meer dus dat gaat nachtje wakker worden denk ik zo. Het straalt helemaal door naar mijn oor enz.
Morgen voor het hele gezin de ziektekostenverzekering opzeggenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak, je moet het altijd redden.
Heb ik al paar dagen maar lijkt alleen maar erger te worden. Maak me best wel zorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Awww... hoe kan dat nou ineens
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen voor het hele gezin de ziektekostenverzekering opzeggen
kun je wel je nek op je borst leggen?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al paar dagen maar lijkt alleen maar erger te worden. Maak me best wel zorgen.
Ja maar hoofd naar achteren doet veel pijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je wel je nek op je borst leggen?
had je laatst niet je hoofd gestoten tegen een plank?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hoofd naar achteren doet veel pijn.
Jawel maar denk dat het los staat van elkaar. Had het begin van de week al alleen iets minder.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had je laatst niet je hoofd gestoten tegen een plank?
vreemd... morgen toch even voor bellen denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar denk dat het los staat van elkaar. Had het begin van de week al alleen iets minder.
Ja sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreemd... morgen toch even voor bellen denk ik
Woon je in Amerika?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen voor het hele gezin de ziektekostenverzekering opzeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, zeg dat welquote:Op maandag 8 februari 2021 02:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn altijd om niet te kunnen slapen van zondag op maandag.
Ja, wordt 3u lezen denk ik en dan de dag door met een slecht humeurquote:Op maandag 8 februari 2021 02:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker niet over drie uur?
Eensquote:Op maandag 8 februari 2021 02:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn altijd om niet te kunnen slapen van zondag op maandag.
quote:Op maandag 8 februari 2021 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, wilde ik even zeggen omdat roze UI combo
En nu, kun je niet naar je werk?quote:Op maandag 8 februari 2021 05:39 schreef Karzai het volgende:
moin, ziet er naar uit dat mijn bus nog niet rijdt.
hier nog geen updates over et weer vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 05:39 schreef Karzai het volgende:
moin, ziet er naar uit dat mijn bus nog niet rijdt.
NS stelt wel steeds bij (uit). Trein die ik eerst wilde gaan pakken, rijdt toch niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hier nog geen updates over et weer vandaag
-edit- nu wel: ns rijdt volgens planner met sprinters, bus doet et nog niet en tram lijkt met een omweg ook te rijden.
Nee. Jij?quote:Op maandag 8 februari 2021 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags. Moet je vandaag de weg op?
Ja blij dat ik niet met scooter hoef te gaan. Zag gisteren mensen op de fiets, zelfs een krantenbezorger op de scooterquote:
Ja puinhoop joh. Woonwijk hier is 1 grote ijsbaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blij dat ik niet met scooter hoef te gaan. Zag gisteren mensen op de fiets, zelfs een krantenbezorger op de scooter
benieuwd of de collega's dat ronde ding omhoog kunnen nemen naar het parkeerdekquote:Op maandag 8 februari 2021 07:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja puinhoop joh. Woonwijk hier is 1 grote ijsbaan.
Wel leuke glijbaan als het niet luktquote:Op maandag 8 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of de collega's dat ronde ding omhoog kunnen nemen naar het parkeerdek![]()
ik moet traject den haag - utrecht hebben,daar lijken iig de sprinters te rijden, good enough for mequote:Op maandag 8 februari 2021 07:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
NS stelt wel steeds bij (uit). Trein die ik eerst wilde gaan pakken, rijdt toch niet.
Edit: gaat toch een thuiswerkdag worden![]()
hoe koudquote:Op maandag 8 februari 2021 07:38 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt het ook weer lekker koud de komende tijd
fiets laat ik ook lekker nog even staanquote:Op maandag 8 februari 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blij dat ik niet met scooter hoef te gaan. Zag gisteren mensen op de fiets, zelfs een krantenbezorger op de scooter
Heerlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen -2 en -18, afhankelijk van de dag.
quote:Op maandag 8 februari 2021 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#teamzomerquote:Op maandag 8 februari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
brrr. Kijk dat je wintersport leuk vindt begrijp ik, maar dat je hier de fun van inziet dus echt niet.
nicequote:Op maandag 8 februari 2021 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kou kun je je op kledenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
brrr. Kijk dat je wintersport leuk vindt begrijp ik, maar dat je hier de fun van inziet dus echt niet.
Dikke haringquote:
Lekker glijden.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel leuke glijbaan als het niet lukt
quote:Op maandag 8 februari 2021 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee leuk, 40 graden met een gigantisch hoge luchtvochtigheid
ik bedoel "zomer" als in rond de 20-25 graden, 40 graden is net zo onwenselijk als -20quote:Op maandag 8 februari 2021 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit ja..quote:Op maandag 8 februari 2021 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
O die ene dag lente.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel "zomer" als in rond de 20-25 graden, 40 graden is net zo onwenselijk als -20
ik denk idd dat ik zo 50% van mijntotale kleding voorraad aantrekquote:Op maandag 8 februari 2021 07:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kou kun je je op kledenEn hier is het meestal droge kou, dat voel je niet tot in je botten zoals in Nederland.
haringquote:Op maandag 8 februari 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dikke haring
[..]
Lekker glijden.
Je kind weer naar school? Die van mij niet. School is dicht vanwege de sneeuwval
allees die paar weken augustus was ik blij dat in in Italie/Oostenrijk zat, stuk lekkerder daar toenquote:Op maandag 8 februari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
vorige jaar hadden we toch een mooie zomer
Voor altijd mondkapjes en 1.5m afstandquote:Op maandag 8 februari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)vallende-studie.html
Well, je verwacht het niet he...... Zouden we nu bij iedere nieuwe variant weer nieuwe vaccins moeten hebben tot in de eeuwigheid
Veel te warmquote:Op maandag 8 februari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
Veel te warmquote:Op maandag 8 februari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
Die andere vaccins werkten toch wel?quote:Op maandag 8 februari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
Well, je verwacht het niet he...... Zouden we nu bij iedere nieuwe variant weer nieuwe vaccins moeten hebben tot in de eeuwigheid
Astra zeneca valt sowieso erg tegen.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Iedereen onthoud altijd de extremen, het was vorige zomer behalve die extremen juist heerlijk weerquote:
het Westen naar verwachting laat liever de hele bevolking afsterven dan iets van de Russen te kopen!quote:Op maandag 8 februari 2021 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Astra zeneca valt sowieso erg tegen.
Maar Spoetnik V komt eraan
klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen onthoud altijd de extremen, het was vorige zomer behalve die extremen juist heerlijk weer
Net als dat deze winter iedereen gaat onthouden door deze 2 weken vrieskou waar we nu in zitten.
Het vaccin is echt goed schijnbaar, en hoeft niet te koud bewaard te worden en kan in enorme hoeveelheden geproduceerd worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het Westen naar verwachting laat liever de hele bevolking afsterven dan iets van de Russen te kopen!
Dus deze winter vindt je geweldig door die paar weken vrieskou, terwijl we de rest van de tijd wegregenden met 5 graden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |