SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die mensen niet genoeg aan hun eigen leven? Bemoei jij je ook met hun?
Ik heb het niet bij afhankelijkheid; maar zou het wel vreemd vinden als ze er niet meer zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaben ook nog heel afhankelijk van ze voor mijn gevoel. Vraag me steeds af of ik iets wel goed doe of hoe ik iets moet doen.
had jij niet moeite met grenzen aan geven?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik tijdelijk van stiefmonster af begint mijn tante zich met dingen te bemoeien.
Eensquote:Op zondag 7 februari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Bemoeizucht ligt aan jezelf toch ook, gewoon je grenzen aangeven, hoe doe je dat anders op je werk of in een relatie, daar moet je het ook doen, soms dagelijks, daar draait eigenlijk het hele leven om.
Anders was ik wel als deurmat geboren in plaats van mezelf.
Nou dan.quote:
Relatie heb ik niet, werk ook niet meer, alleen nog ouders. Ik ben er bijnaquote:Op zondag 7 februari 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Bemoeizucht ligt aan jezelf toch ook, gewoon je grenzen aangeven, hoe doe je dat anders op je werk of in een relatie, daar moet je het ook doen, soms dagelijks, daar draait eigenlijk het hele leven om.
Anders was ik wel als deurmat geboren in plaats van mezelf.
ja Maar in dit geval is mijn tante ook niet echt gevoelig voor hints.Stiefmonster trouwens al helemaal niet. En maar blijven pushen ook.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had jij niet moeite met grenzen aan geven?
Doe es normaal johquote:Op zondag 7 februari 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah nee ga nou niet zeggen dat je nu ook gezeik met je tante krijgt
Niemand hebben om je grenzen bij aan te geven is wel een hele radicale oplossing voor het niet willen aangeven natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relatie heb ik niet, werk ook niet meer, alleen nog ouders. Ik ben er bijna
ja die hints van jou werken blijkbaar nietquote:Op zondag 7 februari 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja Maar in dit geval is mijn tante ook niet echt gevoelig voor hints.Stiefmonster trouwens al helemaal niet. En maar blijven pushen ook.
Nee dat blijkt.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die hints van jou werken blijkbaar niet
Ik heb net de bonte was in de machine. Werd tijd denk ik. Er lag een hele stapel. Kan mooi nog even vanavondquote:Op zondag 7 februari 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit KSC of een andere praatgroep?
Jaquote:
Dit is de Krachtvindenomjegrenzenaantegeven Slow Chatquote:Op zondag 7 februari 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit KSC of een andere praatgroep?
wasboksquote:Op zondag 7 februari 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net de bonte was in de machine. Werd tijd denk ik. Er lag een hele stapel. Kan mooi nog even vanavond
M'n oma lag er wakker van dat ik bloembakken op m'n balkonrand had want die konden op iemand z'n hoofd vallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
nou ja ligt niet echt op de route. Mijn tante rijdt hier bv savodns door de straat om te kijken of het licht brand anders denkt ze dat ik al 10 keer weer ben vermoord en in stukjes ben gehakt
KSC dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net de bonte was in de machine. Werd tijd denk ik. Er lag een hele stapel. Kan mooi nog even vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |